آرشیو یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۸۸، شماره ۲۵۳۱
رسانه
۳

علی نصیریان و مسعود رایگان، بازیگران جدید سریال سیروس الوند

مسافران قطار «خسته دلان» کامل می شوند

گروه رسانه: گروه سازنده سریال «خسته دلان» به کارگردانی سیروس الوند در ایام نوروز هم مشغول به کار بودند تا این سریال را هر چه زودتر به پخش شبکه یک سیما برسانند.

گروه سریال خسته دلان 6 فروردین کار تصویربرداری این سریال را پی گرفتند تا اپیزود «استاد» را ادامه دهند. دراین اپیزود علی نصیریان، بازیگر نقش اصلی است و نقش استاد را بازی می کند. آتنه فقیه نصیری هم در این اپیزود حضور دارد که نقش دختر استاد را ایفا می کند.

پیش از اپیزود استاد، اپیزود «حبیب» تصویربرداری شد که نقش اصلی آن را مسعود رایگان بازی می کرد. او در این قسمت، نقش عکاس برجسته ای را به عهده دارد که بر اثر حادثه ای نابینا شده است. او برای شرکت در یک نمایشگاه عکس مربوط به زلزله بم، راهی سفر شده است. او در زمان زلزله از دختری عکس گرفته که در آن زمان می پنداشته، او مرده است. این عکس مقام اول را کسب کرده است، اما حبیب باید با حوادث دیگری روبه رو شود.

علاوه بر رایگان، بازیگران دیگری مانند رامتین خداپناهی و بهرام شامحمدلو هم در این اپیزود از سریال خسته دلان بازی دارند.

فیلمنامه سریال خسته دلان را محمدهادی کریمی بر اساس طرحی از سیدسعید رحمانی نوشته است و داستان آن در یک قطار می گذرد؛ قطاری که در حال حرکت است و در ایستگاه های مختلف می ایستد و مسافرانی بر آن سوار یا از آن پیاده می شوند. بازیگر نقش رئیس این قطار، داوود رشیدی است.

خسته دلان را محسن شایان فر تهیه می کند و بازیگران دیگری مانند امین تارخ، کورش تهامی، حسین یاری، امیرمحمد زند، سعید پیردوست و... نیز در آن بازی دارند.

از دیگر عوامل سازنده سریال خسته دلان می توان به مدیر تصویربرداری: ایرج عاشوری، مدیر هنری: مجید میرفخرایی، طراح گریم: رضا قومی، طراح لباس: مهنوش عباسی، صدابردار: جهانگیر میرشکاری، جلوه های رایانه ای: رضا فخاریه و عکاس: حسن شجاعی اشاره کرد.