آرشیو یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۸۸، شماره ۲۵۳۱
ورزش
۱۸

با انگیزه متوقف کردن مدعیان

جلالی و کربکندی: با تمام وجود پیروزی می خواهیم

گروه ورزش: آیا فولاد و برق می توانند در معادلات صدر جدول نقش کلیدی ایفا کنند؟ اگرچه سقوط برق به لیگ دسته اول تا حد زیادی قطعی شده؛ اما انگیزه های سرمربی برق برای دیدار با تیم سابقش زیاد است. مجید جلالی هم با انگیزه متوقف کردن استقلال حرف می زند تا مشخص شود مدعیان قهرمانی روز دشواری را باید به شب برسانند.

رسول کربکندی، در آستانه بازی امروز عنوان کرد: «بازی با ذوب آهن مثل دیگر دیدارهاست و برای ما تفاوتی نمی کند، البته این دیدار برای ذوب آهن که می خواهد قهرمان لیگ شود، اهمیت دارد و همچنین برای برق؛ چرا که می خواهیم از یک درصد شانس خود استفاده کنیم و در لیگ برتر ماندگار شویم. در تمام فرصتی که داشتیم، در جهت موفقیت و پیروزی تمرین کردیم و تلاش می کنیم تا با انجام یک بازی دیدنی، حسن ختام خوبی را برای لیگ برتر رقم بزنیم.»

کربکندی که 5 سال روی نیمکت ذوب آهن نشسته، با حال و هوای این تیم آشنایی کامل دارد. او با اشاره به این موضوع خاطرنشان کرد: این شناخت را در اختیار بازیکنان تیم قرار می دهم و امیدوارم بازیکنان هم به عنوان مجریان افکار من موفق عمل کنند. ذوب آهن، فوتبالی زمینی و شناور را انجام می دهد. ما قصد داریم در ابتدا ذوب آهن را کنترل و سپس دروازه این تیم را باز کنیم.

جلالی هم انگیزه های مشابهی از تقابل با استقلال دارد که یکی از آنها ارتقای رتبه فولاد در جدول رده بندی است: «این بازی فشار خاص خود را دارد؛ اما ما با تمام وجود مقابل استقلال می ایستیم. نکته مهمی که ما در بازی با این تیم در نظر داریم، این است که می خواهیم فکر کنیم مقابل تیمی می ایستیم که در بالاترین سطح فنی خود و همچنین صدر جدول رقابت های لیگ برتر قرار دارد. به صحبت هایی که بعضا درباره احتمال تبانی برخی تیم ها در رقابت های حساس و تعیین کننده مطرح می شود، توجهی نمی کنم و تنها می دانم که ما در تیم فولاد بسیار مصمم هستیم تا جایگاه مان را در جدول لیگ برتر ارتقا دهیم.