آرشیو یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۸۸، شماره ۲۵۳۱
حوادث
۱۹

مردان مسلح با چادر زنانه بانک زدند

گروه حوادث: 2 سارق مسلح که با استفاده از چادر زنانه اقدام به سرقت از یک شعبه بانک در شیراز کرده بودند، تحت تعقیب قرار گرفتند.

به گزارش «جام جم»، ساعت 8 پنجشنبه گذشته، هنگامی که کارکنان یک شعبه بانک، اولین ساعات فعالیت خود را در یکی از محله های شیراز آغاز کرده بودند، متوجه شدند 2 نفر از مشتریان بانک که چادر به سر دارند، مرتب در سالن مراجعان رفت و آمد می کنند و دقایقی بعد این دو نفر با استفاده از سلاحی که در دست داشتند، کارکنان بانک را تهدید کردند که اگر به درخواست آنها بی توجهی شود، شلیک خواهند کرد.

به دنبال این ماجرا معلوم شد این مردان مسلح با پوشش زنانه وارد بانک شده اند. آنها پس از تهدید کارکنان، مرد صندوقدار را وادار کردند موجودی بانک را که گفته می شود 194 میلیون ریال است در اختیار آنها قرار دهد. 2 مرد مسلح پس از سرقت پول و چک های مسافرتی در بانک را قفل کردند و از محل متواری شدند.

با فرار سارقان مسلح، موضوع به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش شد و پس از عزیمت ماموران به محل و تحقیق از شاهدان، جستجو برای دستگیری این سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. هنوز از نتیجه اقدامات گزارشی منتشر نشده است.