آرشیو یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۸۸، شماره ۶۶۷۶
شهرستان ها
۲۰

رئیس سازمان صنایع و معادن خوزستان: برای ترغیب واحدهای صنعتی به مصرف بهینه، مشوق هایی در نظر گرفته می شود

اردبیل-خبرنگاررسالت:

مدیر ستادی بانک کشاورزی استان اردبیل گفت: بانک کشاورزی شعب استان اردبیل در سال گذشته برای 5 هزار و 900 نفر از متقاضیان تسهیلات کوتاه و بلند مدت پرداخت کرده است.

اکبری شهبازی در گفتگو با خبرنگارما افزود: برای این تعداد متقاضی 45 شعبه بانک کشاورزی بیش از 775 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است که از این مبلغ 228 میلیارد ریال تکلیفی و مابقی از محل منابع داخلی بانک کشاورزی در زیر بخش های زراعت، باغداری، گاوداری، دامداری، مرغداری، آبیاری، شیلات، صنایع تبدیلی وابسته، ازدواج جوانان و سایر موارد ضروری بوده است.

وی با بیان اینکه اخیرا کلیه شعب بانک کشاورزی استان و کشور به سیستم پیشرفته مهرگستر مجهز شده اند، گفت: تقارن این موفقیت را که برای تحصیل آن نزدیک به چهار سال کار کارشناسی و اجرای آن صورت گرفته با آغاز دهه چهارم انقلاب و سال نو به فال نیک می گیریم.

شهبازی ادامه داد: با استفاده از این سیستم که پیشرفته ترین سیستم در ارائه خدمات بانکی محسوب می شود کلیه مشتریان و مردم بویژه کشاورزان در هر نقطه از ایران بدون مراجعه به شعب دارنده حساب می توانند با حضور در نزدیک ترین شعب بانک کشاورزی امور بانکی خود را انجام دهند.

مدیر ستاد بانک کشاورزی استان اردبیل از وجود 21 دستگاه خودپرداز،581 دستگاه P.O.S و کسب رتبه اول در سیستم بانکی از این لحاظ خبر داد و خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع و احترام به مشتری یکی از اصلی ترین معیار در منشور اخلاقی بانک، میثاق مشترک همه مدیران و کارکنان بانک بوده و در تمام انتصاب ها و گزینش ها ملاک عمل است.