آرشیو شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۸۸، شماره ۱۷۷۴
بازار دیجیتال
۲۷
موبایل کده

گسترش فعالیت پرشین تله کام

در پی درج خبری با عنوان شایعه کناره گیری پرشین تله کام، نماینده فروش محصولات اچ تی سی از بازار، مدیر فروش این شرکت در تماس با گروه دیجیتال این خبر را تکذیب کرد.

بابک عزیززادگان با تکذیب این خبر افزود: پرشین تله کام نه تنها قصد ترک بازار را ندارد؛ بلکه برای سال جاری برنامه های بسیاری پیرامون افزایش فعالیت های خود در بازار در نظر دارد. وی در ادامه به طرح آریو بیمه این شرکت اشاره کرده و افزود: این طرح که از اواخر سال گذشته در شرکت اجرا شده، با استقبال بی نظیر مخاطبان گوشی های HTC روبه رو شده است. چرا که مخاطبان این نوع از گوشی ها به دلیل قیمت بالای آن ها دغدغه مشکلات احتمالی همچون تعمیر و آب خوردگی گوشی را داشتند که با اجرای این طرح گوشی مخاطب در برابر حوادثی از این جمله بیمه خواهد شد.

عزیززادگان در مورد شایعات مطرح شده در بازار خاطر نشان کرد: متاسفانه بروز چنین حرف و حدیث هایی در بازار تلفن همراه نشان از رقابت ناسالم در بازار دارد. هر وقت در بازار ایران یک شرکت با موفقیت چشمگیری روبه رو می شود، متاسفانه برخی از عوامل غیررسمی سعی می کنند با طرح چنین شایعاتی موقعیت شرکت های قانونی و رسمی را با مشکل روبه رو کنند.

وی در پایان افزود: پرشین تله کام برای سال جدید علاوه بر اضافه کردن تعداد نمایندگان فروش خود در نظر دارد با ارائه نرم افزارهای فارسی ویژه گوشی های پاکت پی سی «اچ تی سی» به نیازهای به حق کاربران خود پاسخ دهد و این درحالی است که هم اکنون هیچ یک از مارک های دیگر فعال در بازار ایران پیرامون استفاده از نرم افزارهای کاربردی برای کاربرانشان برنامه ای ندارند.