آرشیو شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۸۸، شماره ۱۷۷۴
بازار دیجیتال
۲۵
معرفی سایت

انجمن حمایت از حیوانات

بازار دیجیتال- «حیوانات از اجزای بسیار با اهمیت محیط زیست هستند که در خلقت هر کدام حکمت هایی نهفته است. امروزه بسیاری از روش های زندگی انسان منجر به آزار یا نابودی حیوانات بی پناه شده است.

گرچه انسان به عنوان اشرف مخلوقات به واسطه تفکر برتر تسلط خود را بر سرنوشت بسیاری از حیوانات تحمیل می کند، ولی این تفکر می تواند به شکلی تغییر کند تا فرزندان ما را از حضور حیوانات موجود امروز محروم نسازد.» این ها توضیحاتی است که در سایت انجمن حمایت از حیوانات به آدرس www.iranspca.com آمده است.

اگر شما از دسته طرفداران محیط زیست و مخصوصا حیوانات هستید، بد نیست که به این سایت سری بزنید. این سایت بسیار زیبا و خوش رنگ طراحی شده است و عناوین موجود در سایت در سمت راست صفحه دیده می شود که از میان آنها می توان به آموزش، مقالات، مشاوره دامپزشکی، تالار گفت وگو، آیینه رسانه ها، دنیای حیوانات و... اشاره کرد. یکی از قسمت های جالب این سایت مشاوره دامپزشکی است که در این قسمت علاقه مندان می توانند پاسخ سوالات رایج خود را درخصوص حیوانات خانگی خود مانند نحوه نگهداری، زمان واکسن و... از مشاوران مربوطه جویا شوند. یکی دیگر از امکانات این سایت عضویت در آن است که کاربران علاقه مند برای دریافت خدمات بیشتر و همکاری با انجمن می توانند در آن عضو شوند. جست وجوی پیشرفته، آلبوم تصاویر حیوانات، اخبار و... از دیگر مطالب موجود در سایت است.