آرشیو شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۸۸، شماره ۱۷۷۴
بازار دیجیتال
۲۶

MSI معرفی کرده است

نوت بوکی با قابلیت های ویژه

بازار دیجیتال - شرکت MSI که یکی از تولیدکنندگان بزرگ بازار انواع نوت بوک در دنیا است، به تازگی جدیدترین محصول خود را به این بازار معرفی کرده است. نوت بوک جدید MSI با مدل GX403 به بازار معرفی شده و قابلیت های متنوعی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

این نوت بوک دارای یک نمایشگر LCD با اندازه 1/14 اینچ است که تصاویر را با وضوح 800 ×1280 پیکسل برای کاربرانش به نمایش می گذارد. این نمایشگر مجهز به تکنولوژی Vivid Technology است که قابلیت تماشای تصاویر سه بعدی را دارد. این دستگاه با وزن 2/2 کیلوگرم همراه با باتری ابعادی برابر 24×231×303 میلی متر دارد.

محصول جدید این شرکت مجهز به تکنولوژی Color Film Print است که از خش برداشتن و به جا ماندن اثر انگشت روی سطح نوت بوک جلوگیری می کند. GX403 از کارت گرافیک مدل GeForce GT 130M شرکت Nvidia بهره می برد و امکانات جدیدی را برای کاربران طرفداران بازی های کامپیوتری در اختیار آن ها قرار می دهد.

پردازنده این نوت بوک از نوع دو هسته ای شرکت INTEL با مدل PM45 است. GX403 از امکانات جدید HD و بی سیم مانند بلوتوث و شبکه ای بی سیم هم بهره می برد.

Turbo Drive Engine Technology از دیگر قابلیت های این دستگاه است که سرعت و پردازش آن را تا حد قابل توجهی افزایش می دهد. در کیبورد این نوت بوک کلیدهای W، A، S و D به صورت برجسته ای به عنوان کنترل های بازی های کامپیوتری تعبیه شده اند. باتری GX403 عمر نسبتا طولانی داشته و امکان انتخاب میان پنج حالت مختلف بازی، فیلم، عمومی، آفیس و توربو را برای مصرف بهینه در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

این نوت بوک دارای هارد دیسکی از نوع SATA بوده و حافظه رم آن به 3گیگابایت می رسد. دوربین وب کم این دستگاه تصاویر را با وضوح 3/1 مگاپیکسل ثبت و ذخیره می کند.

با این همه شرکت MSI هنوز اطلاعاتی درباره زمان دقیق عرضه و قیمت آن را اعلام و منتشر نکرده است