آرشیو شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۸۸، شماره ۲۵۴۲
حوادث
۱۹

آزادی 4 راننده ربوده شده از دست اشرار

گروه حوادث: رانندگان گرفتار شده در دست اشرار باهوشیاری و سرعت عمل ماموران انتظامی شهرستان چابهار و مرزبانان هنگ مرزی جکی گورآزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، 4 راننده تریلی که در محور باهوکلات به چابهار از سوی چند نفر از اشرار منطقه باهوکلات ربوده شده بودند، با هوشیاری و سرعت عمل ماموران انتظامی شهرستان چابهار و مرزبانان هنگ مرزی جکی گور از دست گروگانگیران رها شدند.

سرهنگ احمد شهرکی، جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان ضمن اعلام این خبر گفت: در پی ربوده شدن این افراد و شناسایی عاملان این آدم ربایی که چند تن از اشرار منطقه باهوکلات بودند، ماموران انتظامی شهرستان چابهار با همکاری مرزبانان هنگ مرزی جکی گور، اقدامات گسترده ای را برای شناسایی و دستگیری گروگانگیران و آزادی افراد ربوده شده، آغاز کردند.

وی در ادامه افزود: به دنبال اقدامات سریع و همه جانبه فرماندهی انتظامی شهرستان چابهار و هنگ مرزی جکی گور و کمک معتمدان و بسیجیان منطقه، محل اختفای ربایندگان در ارتفاعات باهوکلات شناسایی شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با هماهنگی های انجام شده، 15 اکیپ مجهز برای آزادی افراد ربوده شده به محل مذکور اعزام شد و پس از 72 ساعت گشتزنی و محاصره منطقه مورد نظر، 3 نفر از رابطان این آدم ربایی شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: به دنبال دستگیری متهمان و همکاری ریش سفیدان و معتمدان محلی و تحت نظر قرار دادن تمامی مبادی ورودی و خروجی، گروگانگیران فراری که خود را در حلقه محاصره نیروی انتظامی گرفتار می دیدند، راهی جز آزاد کردن افراد ربوده شده ندیدند و با آزاد کردن گروگان ها در روستای گالدان منطقه باهوکلات متواری شدند.