آرشیو یکشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۸۸، شماره ۱۹۳۵
ورزش
۱۳

تقاطع اروپا

صف آرایی صدرنشین مقابل کوتبوس

پیشتاز رقابت های دسته اول بوندس لیگا در هفته بیست و نهم راهی سفر خواهد شد تا در خانه انرگی کوتبوس به میدان رود.ولفسبورگ که توسط فلیکس ماگات هدایت می شود، امروز در ورزشگاه دوستی میهمان تیمی خواهد شد که در دیدار رفت به برتری 3 بر صفر رسید.در آخرین دیدار هفته نیز بوروسیا مونشن گلادباخ در ورزشگاه بوروسیاپارک به استقبال آرمینیابیلفلد می شتابد.در دیدار رفت، گلادباخی ها با نتیجه 2 بر صفر مقابل بیلفلد به برتری رسیدند.

آرسنال میزبان میدلزبورو

تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه امارات به مصاف میدلزبورو می رود.آرسنال که با 62 امتیاز در رده چهارم جدول است، با تیمی روبه رو می شود که با 31 امتیاز و با حضور در رده هجدهم، یکی از نامزدهای سقوط به دسته پایین تر است.در دیداری دیگر که در این تاریخ انجام خواهد شد بلکبرن در خانه با ویگان روبه رو می شود.

پذیرایی از صدرنشین در سن پائولو

در دومین شب از هفته سی و سوم کالچو صدرنشین جدول میهمان ناپولی است.در حالی که تیم های اروپایی جدول رقابت سختی را برای کسب سهمیه نهایی یوفا و لیگ قهرمانان تجربه می کنند، اینتر این فرصت را دارد تا صدرنشینی خود را بیش از پیش تثبیت کند.

برنامه هفته سی و سوم

میلان- پالرمو

بولونیا- جنوا

لاتزیو- آتالانتا

لچه- کاتانیا

رجینا- یوونتوس

سمپدوریا- کالیاری

تورینو- سیه نا

ناپولی- اینترمیلان

رئال مادرید میهمان سویا

در دومین شب از هفته سی و سوم لالیگا اسپانیا، رئال مادرید تیم دوم جدول میهمان سویا است.سویا پس از شکست چهار- صفر برابر بارسلونا امشب در خانه خود به پیروزی برابر رئال مادرید و جبران ناکامی هفته قبل می اندیشد.

اتلتیک بیلبائو- رسینگ سانتاندر

اسپانیول- رئال بتیس

ختافه- ویارئال

رکرتیوو اوئلوا- رئال مایورکا

رئال وایادولید- اوساسونا

سویا- رئال مادرید

اتلتیکو مادرید- اسپورتینگ خیخون