آرشیو پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۸، شماره ۲۵۵۳
سیاسی
۲

محسن رضایی:

همه دولت های گذشته و حال دلسوز بوده و هستند

گروه سیاسی: محسن رضایی با بیان این که تمام دولت های گذشته و حال، افراد دلسوزی بودند، گفت: با وجود این به خاطر ضعف مدیریت قادر به حل مشکلات نبودند و من مشکل اصلی را در ناکارآمدی و ضعف مدیریتی می دانم.

به گزارش فارس، محسن رضایی داوطلب کاندیداتوری در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز ضمن بیان این که با وجود موفقیت ها و پیشرفت های خوبی که داشته ایم، در برخی موارد با عقب ماندگی هایی روبه رو هستیم، گفت: این وظیفه ماست که با نقد منصفانه و نگاه واقع بینانه هر دو مساله را بررسی کنیم و دلیل این عقب ماندگی ها را دریابیم. وی افزود: کشور در بعد سیاسی امنیتی و دفاعی پیشرفت های خوبی داشته است؛ به گونه ای که امروز ایران از این حیث، مقام اول در منطقه را دارد و در جهان نیز جزو 10 کشور اول محسوب می شود، اما در بعد اقتصادی و علم و فناوری نه تنها در منطقه اول نیستیم، بلکه در دنیا جزو کشورهای رده بیستم به بعد قرار داریم. وی خاطر نشان کرد: درخصوص جوانان نباید فقط شعار داد، بلکه باید برای آنها برنامه ارائه کرد و در نظر دارم در صورت پیروزی با تشکیل وزارت امور اجتماعی به صورت تخصصی به مسائل اجتماعی بویژه مسائل مربوط خانواده ها، روابط دختر و پسر و مشکلات جوانان رسیدگی کنم.

رضایی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان این که من دو بار در سال های گذشته برای آقای میرحسین موسوی نزد امام وساطت کردم تا بتواند به مسوولیتش ادامه دهد، خاطر نشان کرد: البته نسبت به این موضوع بر سر هیچ کس منتی ندارم، بلکه وظیفه خود را انجام داده ام، اما معتقدم اقتصاد جنگی با جنگ اقتصادی تفاوت دارد و هیچ کدام از این کاندیداها، توانایی حل مشکلات اقتصادی این کشور را ندارند.