آرشیو شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۸، شماره ۶۶۹۹
شهرستان ها
۱۶

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور: مردم قزوین جزء برجسته ترین نیکوکاران کشور هستند

قزوین - خبرنگار رسالت:

مردم استان قزوین از نظر مشارکتهای مردمی، حمایت از ایتام و... جزء برجسته ترین نیکوکاران کشور محسوب می شوند.

سید خلیل رفیعی طباطبایی، مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور ضمن بیان مطلب فوق گفت: در استان قزوین نه تنها هیچ تیمی بدون حامی نبوده، بلکه تمام ایتام این استان امکان برخورداری از دو یا سه حامی را نیز دارند و این امر نشان دهنده نگرش خیرخواهانه و مثبت مردم این استان برای یاری کردن و کمک به نیازمندان است.

وی با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته در کمیته امداد امام خمینی (ره) از این نهاد به عنوان یک دولت کوچک یاد کرد و اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) برخلاف برخی از تصورات تنها مسئول جمع آوری صدقه نبوده به طوری که امروز شاهد آن هستیم که امداد در بحث اشتغال زایی، مسکن، درمان، آموزشهای فرهنگی و... وارد شده و در حال ارائه کمک به مددجویان در بخشهای مختلف است.

رفیعی طباطبایی با اعلام اینکه هم اکنون 4 میلیون و 500 هزار نفر مددجوی کمیته امداد در سراسر کشور وجود دارد گفت: متاسفانه در برخی از بخشها به دلیل بالابودن جمعیت تحت پوشش این نهاد، آن را جرمی برای کمیته امداد می دانند، در صورتی که این مسئله به عدم عملکرد مناسب برخی از نهادها و ارگانها برمی گردد که در اینجا نیاز است پژوهشگران و دانشگاهیان برای بررسی علل ایجاد این آسیبها که همانا باری بر دوش کمیته امداد نیز می گذارد، برآیند.