آرشیو یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۸، شماره ۱۷۹۳
خبر
۲
احزاب و تشکل ها

احمدی نژاد نماد اصولگرایی است

ستاد هماهنگی حامیان محمود احمدی نژاد در خرم آباد افتتاح شد. به گزارش ایسنا، در این مراسم زارعی، نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این که «در سال 76 برای اعتراض به شرایط موجود مردم خواستار اصلاحات شدند»، گفت: ما رای دادیم و اصلاح طلبان آمدند، اما نه تنها درست نکردند بلکه فضای دیگری به وجود آمد.

زارعی افزود: بعد از 5 سال در برابر بیگانگان منفعل شدیم، روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان کاهش یافت. وی ادامه داد: احمدی نژاد رویکردها را تغییر داد، کوتاه آمدن در برابر دشمن به ایستادگی و مقاومت تبدیل شد، در برابر ملت خاضع بودن و نوکر ملت بودن اتفاق افتاد، منابع ملی به سمت مناطق محروم سوق داده شد و علت برخی مخالفت ها نیز به همین خاطر است.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این که احمدی نژاد نماد اصولگرایی است، گفت: ملت می خواهد تصمیم بگیرد کشور را به کدام سمت ببرد، آدمی که شجاع و نترس باشد، خاضع و پاکدست باشد، محروم دوست باشد، این راه باید نه برای 4 سال، بلکه باید تا ظهور امام مهدی(عج) ادامه یابد.

زارعی با بیان این که باید تصمیم بگیریم در انتخابات در کدام جاده برویم، افزود: جاده ای که به محرومین توجه می کند یا ثروتمندان، راهی که خود انتخاب کنیم یا به ما دیکته کنند.