آرشیو سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۸، شماره ۱۹۳۵۹
حوادث
۱۵

درگیری در جنوب تهران 8 مجروح بر جای گذاشت

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ روز دوشنبه از درگیری مسلحانه میان اعضای یک خانواده در یکی از محدوده های جنوبی تهران خبر داد.

سرهنگ «محسن بیگی» در گفت وگو با خبرنگاران در تهران گفت: این درگیری در میان اعضای یک خانواده در حوزه استحفاظی کلانتری 160 خزانه تهران روی داد و در نتیجه آن هشت نفر زخمی شدند. یکی از مجروحان این حادثه از اهالی محل بوده و هیچ ارتباطی با درگیری نداشت.

وی با بیان این که «اعضای این خانواده به دلیل اختلافات موجود با یکدیگر درگیر شدند»، گفت: این درگیری در منطقه پونک آغاز شده و ضاربان به تخریب شیشه های خودروی طرف درگیری پرداخته و با اقدامات شرارت آمیز خود اقدام به ضرب و شتم کردند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: در پی وقوع این درگیری که ادامه آن به منطقه خزانه کشیده شد، این افراد با استفاده از یک قبضه سلاح کلت کمری اقدام به شلیک 9 گلوله کردند که در نتیجه آن چند نفر از جمله یکی از اهالی محل مجروح شدند.

سرهنگ بیگی تاکید کرد: با حضور به موقع پلیس، ضاربان که از سلاح سرد و کلت کمری در این نزاع استفاده کرده بودند، دستگیر و مجروحان نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی گفت: در این درگیری هشت نفر دستگیر و تحویل مقام های قضایی شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: شهروندان توجه داشته باشند که در صورت مشاهده هر نوع تخلف و جرم، درگیری، نزاع و اقدام شرارت آمیز به سرعت مراتب را با پلیس در میان گذاشته و مطمئن باشند پلیس در کمتر از 15 دقیقه پس از اعلام، به محل مورد نظر اعزام می شود.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: برخورد پلیس با خلافکاران، مجرمان و برهم زنندگان نظم، قاطعانه است و پلیس هرگز اجازه نمی دهد، این افراد با اقدام شرارت آمیز خود باعث سلب آسایش و امنیت شهروندان شوند.