آرشیو چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۹۶۲
صفحه آخر
۱۶

پیدا و پنهان

ستاد فرزندان احمدی نژاد و مشایی:

پسر محمود احمدی نژاد و اسفندیار رحیم مشایی هم ستاد زدند. به گزارش تابناک ستادی که به اسم «امتداد مهر» شناخته می شود از سوی این دو راه اندازی شده است.

تبلیغ کردان برای احمدی نژاد در ساری:

علی کردان وزیر معزول کشور فردا در یکی از مساجد معروف شهر ساری برای تبلیغ احمدی نژاد سخنرانی می کند. به گزارش «تابناک» همین موضوع باعث شده پیامک های انتخاباتی علیه این سخنرانی بین ساروی ها رد و بدل شود.

تخفیفات معاون اول:

معاون اول احمدی نژاد دوباره درباره پیشرفت دولت نهم تخفیف داد. در حالی که داوودی یک ماه پیش یک بار اعلام کرده بود دولت نهم شش برابر و فردایش اعلام کرد پنج برابر دولت های پیشین کار انجام داده، دیروز اعلام کرد در دولت نهم نسبت به دولت های قبل یک و نیم برابر و حتی در بخش هایی دو برابر فعالیت شده است.

تبلیغاتی به کام قراردادی ها:

وزیر صنایع به تمام مدیران واحدهای صنعتی تحت مسوولیتش دستور داد تمام نیروهای قراردادی را رسمی کنند.

150 کیلو نامه خرمشهری ها:

یکی از سایت های اصولگرایان خبر داد خرمشهری ها 150 کیلو نامه نوشتند. به گزارش «تابناک» بیش از چهارده هزار و پانصد نامه توسط تیم همراه احمدی نژاد جمع آوری شده است. بنابراین گزارش کار فروش پاکت نامه به جایی رسیده بود که پاکت نامه های پست هوایی و پاکت های زرد کوچک متوسط نیز به فروش رفته اند.

زرداری پیام آور امریکا برای تهران:

روزنامه سعودی الوطن ادعا کرد امریکا در حال بررسی استفاده از حریم هوایی ایران در نبرد با نیروهای طالبان و القاعده در مرزهای افغانستان و پاکستان است.به گزارش عصر ایران این روزنامه به نقل از آنچه «منابع مطلع ایرانی» نامید، اعلام کرد: «رئیس جمهور پاکستان به مقامات ایرانی گفته است امریکا مشغول بررسی ورود ایران به یک «اتحاد امنیتی مشترک» برای جنگ با القاعده و طالبان است.»به نوشته الوطن، «آصف علی زرداری» در جریان نشست اخیر سه جانبه روسای جمهور ایران، پاکستان و افغانستان در تهران به مقامات ایرانی گفته است «تصمیم امریکا برای همکاری مشترک امنیتی با تهران به واشنگتن و نیروهای ناتو اجازه می دهد وارد حریم هوایی ایران شوند.»