آرشیو شنبه ۹ خرداد ۱۳۸۸، شماره ۶۷۱۶
سیاسی
۳

مهندس سید مرتضی نبوی در رشت: دولت نهم با انتخاب مدیران پاک، تحول مدیریتی در کشور ایجاد کرد

عضو جامعه اسلامی مهندسین گفت: دولت نهم با انتخاب مدیرانی با دست های پاک، تحول مدیریتی در کشور ایجاد کرد.به گزارش فارس از رشت، مهندس سید مرتضی نبوی در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت اظهار داشت: اگر اعتبار بانکی زیاد در اختیار مدیران قرار گرفت، برای گسترش عدالت در جامعه است. وی کمک به مردم فلسطین، عراق و لبنان را معنوی و فنی دانست و گفت: ایران نمی تواند نسبت به اتفاق هایی که در کشورهای همسایه رخ می دهد، بی تفاوت باشد و حمله به افغانستان و عراق نشان دهنده طمع دشمنان به کشور ما است.

وی اختلاف خود را با میرحسین موسوی در زمان حضور در کابینه دولت دیدگاه اقتصادی بیان کرد و افزود: نظر ما مبنی بر این بود که دولت نباید همه چیز را سهمیه بندی کند و ثابت نگهداشتن ارز و کنترل آن توسط دولت به مصلحت نیست، اما موسوی این نظر را اجرای عدالت نمی دانست.

وزیر پست، تلگراف و تلفن دولت اول موسوی مقابله با گشت ارشاد در دولت دهم را شعار تمام کاندیداها دانست و تاکید کرد: مقابله با گشت ارشاد اختصاص به میرحسین موسوی ندارد، ضمن اینکه مسائل انتظامی کشور با مسئولیت وزیر کشور و نظر مقام معظم رهبری انجام می شود و گشت ارشاد وظیفه دارد با اراذل و اوباش و کسانی که نظم جامعه را متشنج می کنند، برخورد کند. وی با بیان اینکه سهام عدالت صدقه دادن نیست، افزود: سهام عدالت با موافقت مقام معظم رهبری توزیع شد و موسوی نیز از این عمل طرفداری کرد و اگر بر کرسی رئیس جمهوری بنشیند او نیز ادامه دهنده واگذاری سهام عدالت است.