آرشیو چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۸۸، شماره ۲۵۸۰
رسانه
۳

46 ساعت نمایش ویژه تابستان برای رادیو جوان

گروه رسانه: مدیر کل هنرهای نمایشی رادیو از تولید 46 ساعت نمایش برای رادیو جوان و نمایش های کوتاه ویژه نوجوانان برای رادیو سلامت و برگزاری دو رپرتوار رادیو تئاتر در ایام تابستان خبر داد.

محمود زنده نام درباره تولیدات مرکز هنرهای نمایشی رادیو برای ایام تابستان به مهر گفت: 46 ساعت نمایش ویژه ایام تابستان برای رادیو جوان با رویکرد جوانان در دست تهیه داریم که شامل 93 نمایش است و تابستان هر روز ساعت 30/23 از رادیو جوان روی آنتن می رود.

وی در ادامه افزود: هدف ما تهیه نمایش هایی است که با روحیات جوانان که شنونده برنامه های رادیو جوان هستند، همخوانی داشته باشد. به همین دلیل مرتب به دنبال تهیه موضوعات اجتماعی، سیاسی و خانوادگی هستیم. علاوه بر آن سعی می کنیم قالب نمایش ها برای جوانان تنوع داشته باشد.

مدیر کل هنرهای نمایشی رادیو اشاره کرد: دو رپرتوار رادیو تئاتر در ایام تابستان به مناسبت های مختلف اجرا می شود که شامل 14 نمایش است. علاوه بر آن بزودی فراخوان جذب نویسندگان جوان از میان دانشجویان رشته های نمایش و هنرهای دراماتیک را منتشر می کنیم تا بتوانیم به مرور با جذب جوانان مستعد نمایش های متنوع را تهیه کنیم. جزئیات این فراخوان به مرور ارائه می شود.

زنده نام یکی دیگر از فعالیت های مرکز هنرهای نمایش رادیو را تهیه نمایش های کوتاه 5 دقیقه ای ویژه نوجوانان برای رادیو سلامت برشمرد و گفت: اخیرا با کامران کاظم زاده، مدیر رادیو سلامت در این باره به توافق رسیده ایم تا بتوانیم نمایش هایی متناسب با نوجوانان با موضوع سلامت، بهداشت فردی و... تهیه کنیم. تولید این نمایش ها در تابستان شروع می شود. علاوه بر آن تهیه نمایش های روتین شبکه های مختلف رادیو را در دستور کار داریم.

وی درباره راه اندازی رادیو نمایش گفت: به دنبال آماده کردن ظرفیت ها از جمله تامین نیروی انسانی و امکانات هستیم.