آرشیو شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۸۸، شماره ۲۵۸۲
حوادث
۱۹

سرنوشت دختر 21 ماهه کرجی در هاله ای از ابهام

گروه حوادث: خانواده ای که برای تفریح به چالوس رفته بودند، دختر 21 ماهه آنها به طرز مرموزی در حاشیه رودخانه ناپدید شد و جستجوی پلیس استان تهران برای یافتن وی بی نتیجه مانده است.

به گزارش «جام جم»، روز دوم خرداد امسال مردی به دادسرای جنایی کرج مراجعه کرد و با ارائه شکایتی، از ناپدید شدن دختر 21 ماهه اش در حاشیه رودخانه کرج خبر داد.

مرد شاکی در اظهاراتش به قاضی علی اشرف، معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی کرج گفت: ساعت 30/9 صبح روز یکم خرداد امسال همراه خانواده ام برای تفریح به جاده چالوس رفتیم و در حاشیه رودخانه چادری برپا کردیم. بعد متوجه شدم دختر 21 ماهه ام مهشاد کنار رودخانه رفت و از همسرم خواستم او را کنار چادر نزد خواهرش مهشید بیاورد. او هم از چادر بیرون رفت که یکباره داد و فریادش را شنیدم که از من تقاضای کمک کرد و به جستجوی دخترم پرداختیم، اما پیدایش نکردیم.

پس از این شکایت، پرونده ای تشکیل شد و با دستور قضایی ویژه، ماموران انتظامی استان تهران به کمک ماموران هلال احمر، آتش نشانی، غواصان و ماموران اداره سوانح غیرمترقبه غرب استان تهران، به محل حادثه عزیمت کردند و در چندین مرحله، حاشیه رودخانه و اطراف آن را به طور گسترده مورد بررسی قرار دادند، اما موفق به یافتن کودک نشدند.

تحقیقات قضایی پلیسی ادامه داشت تا این که هفته گذشته زنی به دادسرا مراجعه کرد و گفت: جسد کودکی را میان زباله ها و حوالی محله شاهین ویلای کرج مشاهده کردم و پس از گرفتن عکس او با گوشی تلفن همراه به خانه ام بازگشتم و فراموش کردم موضوع را به پلیس اطلاع دهم تا این که روز بعد به محل کشف جسد بازگشتم، اما خبری از آن نبود.

با توجه به این که احتمال می رفت تصویر متعلق به جسد مهشاد باشد، از خانواده این کودک خواسته شد تصویر او را شناسایی کنند که آنها روز گذشته پس از مشاهده تصویر جسد گفتند تصویر متعلق به دختر گمشده نیست.

بنابراین گزارش و با توجه به این که پلیس هنوز موفق به یافتن دختر گمشده نشده، قاضی محسن علی اشرف، معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی کرج، با دستور قضایی مبنی بر چاپ تصویر دختر گمشده در روزنامه از مردم خواست، چنانچه اطلاعی از وی دارند با اداره جنایی آگاهی استان تهران یا دادسرای جنایی کرج تماس بگیرند.