آرشیو یکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۸۸، شماره ۲۵۸۳
دانش
۱۵

چهار گوشه ایران

اهواز - خبرنگار جام جم: به گفته رئیس کارگروه گردشگری خوزستان تا پایان امسال 6500 تخت به هتل ها افزوده می شود.

اهواز - خبرنگار جام جم: مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان با بیان این که پیشگیری از مشکلات زیست محیطی باید در مدارس و دانشگاه ها نهادینه شود، گفت: مشارکت شهروندان در زمینه پاکسازی شهرها و حفظ منابع طبیعی مطلوب نیست.

خرم آباد - خبرنگار جام جم: به گفته مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه لرستان، یک چهارم فرآورده های نفتی کشور معادل 82 میلیون لیتر شامل بنزین، گازوئیل و نفت خام روزانه از خاک لرستان عبور می کند.

تبریز - خبرنگار جام جم: رئیس دانشگاه تبریز در مراسم تجلیل از بازنشستگان دانشگاه گفت: بازنشستگان با تجربه ای که در اختیار ادارات و سازمان ها هستند، می توانند در همه عرصه ها پشتیبان نیروهای شاغل در آن سازمان ها و نهادها باشند.

ارومیه - خبرنگار جام جم: عبدالله زاده، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در آیین تجلیل از تولیدکنندگان و فعالان عرصه جهاد کشاورزی شهرستان تکاب گفت امسال800 هزار تن گندم از اراضی کشاورزی آذربایجان غربی برداشت می شود.

ارومیه - خبرنگار جام جم: باحضور استاندار آذربایجان غربی، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان محلی، عملیات اجرایی دو دانشکده دندانپزشکی و مامایی و پرستاری در ارومیه آغاز شد.

اهواز - خبرنگار جام جم: اگر در چند روز آینده اعتبارات مورد نیاز به پرورش دهندگان پرداخت نشود، میگوهای کشت شده امسال به طور کامل از بین می رود. مغینمی، مدیرکل شیلات خوزستان با اشاره به این که فصل کشت میگو رو به اتمام است، عنوان کرد: تاکنون هیچ گونه اقدامی از سوی بانک کشاورزی برای پرداخت خسارت به پرورش دهندگان میگو صورت نگرفته است.

اهواز - خبرنگار جام جم: به گفته مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، براساس زمانبندی و پیش بینی های انجام شده 2 واحد گازی نیروگاه خرمشهر تا شهریور به بهره برداری می رسد.