آرشیو یکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۹۳۸۵
ورزشی
۱۳

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:حماسه 22 خرداد پیروزی گفتمان اصولگرایی و احیای عدالت است

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای به مناسبت پیروزی دکتر محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: حماسه غرورآفرین 22 خرداد 88 بیش از هرچیز پیروزی مردمی است که گفتمان اصولگرایی، احیای عدالت و پاکی مسئولین را برگزیدند.

دراین بیانیه آمده است:نتایج انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ایران حاکی از پیروزی قاطع برادر ارزشی دکتر محمود احمدی نژاد است.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی برخود لازم می داند ضمن تبریک این حماسه عظیم ملی به رهبر معظم انقلاب، ملت آگاه و نجیب و جناب آقای احمدی نژاد نکاتی را یادآوری کند. حماسه غرورآفرین 22 خرداد 88 که پس از 20 روز تبلیغات پرشور و بی سابقه انتخاباتی توسط آحاد ملت نجیب خلق شد، بیش از هرچیز، پیروزی مردمی است که گفتمان اصولگرایی، احیای عدالت و مبارزه با فقر و فساد و تبعیض و پاکی مسئولین را برگزیدند و دست رد بر سینه فریب و نیرنگ و ناپاکی و غوغا سالاری و اتحاد شوم کانون های قدرت، ثروت و رسانه زدند و رشد و بلوغ سیاسی خود را در مقابل اغواگری بیگانگان به اثبات رساندند.

جمعیت ایثارگران در ادامه بیانیه خود تصریح کرده است: برخود لازم می دانیم از زحمات نامزدهای محترم این انتخابات و هوادارانشان تشکر گردد و معتقدیم شکست خورده واقعی این انتخابات دشمنان ملت ایران هستند. آنان که با پیشرفت و عدالت و عزت ایران اسلامی مخالفند و دراین راه اخلال می کنند. همچنین ازسایر نامزدها و هوادارانشان انتظار داریم با احترام به رای ملت و نتیجه انتخابات به رئیس جمهور منتخب برای ادامه خدمت رسانی به ملت شریف ایران کمک کنند. بی شک آقای دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور همه ملت ایران ازجمله هواداران نامزدهای رقیب خواهند بود. و بعد از روز حماسی 22 خرداد همه باید رقابت های هفته اخیر را تبدیل به رفاقت و همدلی برای آبادی و سرافرازی میهن و ملت سرافراز ایران اسلامی کنیم.