آرشیو یکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۹۳۸۵
ورزشی
۱۳

کفاشیان:مصلحت باشد می روم

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال درپاسخ به انتقادات اخیر رسانه ها عنوان کرد: انتقادات مطرح شده را به طور کلی می توان دو حالت درنظر گرفت. بخشی از انتقادات مربوط به شخص بنده است که برخی افراد به دلیل اینکه از علی کفاشیان خوششان نمی آید، این انتقادات را مطرح می سازند. این بخش از انتقادات قطعا به صلاح فوتبال نبوده و اثر سازنده ای را هم دربرنخواهد داشت.

وی ادامه داد: بخش دیگری از انتقادات اما به شیوه عملکرد مربوط است که منتقدان دراین زمینه باید با استناد به بخش خاصی از عملکرد، انتقاد خود را مطرح سازند نه اینکه فقط برای سرگرمی و صرفا برای اینکه مدیری تغییر کند دست به انتقاد زده شود. این نوع انتقاد نیز در صورتی که مستند و به جا نباشد، فوتبال کشور را متضرر می کند.

رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با مشکلی که در برگزاری همزمان مسابقه ایران- کره جنوبی و عربستان- کره شمالی ایجاد شده است، عنوان کرد: برای اینکه مسابقه تیم ملی مقابل کره جنوبی در سئول، همزمان با مسابقه عربستان مقابل کره شمالی برگزار شود، هنوز با فیفا در حال مکاتبه هستیم و برای تحقق این موضوع پیشنهادات خود را ارائه می دهیم. با اینکه هنوز پاسخ مشخصی ازسوی فیفا ارائه نشده است اما در این راستا تمام تلاش خود را به کار می گیریم.

کفاشیان در ادامه توضیح داد: درحال حاضر پیشنهاد ما برای ساعت برگزاری مسابقه تیم ملی ایران ساعت 11 شب و ساعت برگزاری مسابقه تیم فوتبال عربستان، ساعت 5 بعدازظهر است البته فیفا هنوز موافقت یا مخالفت خود با این پیشنهاد را نیز اعلام نکرده است.