آرشیو یکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۹۳۸۵
اخبار اقتصادی
۴

وزیر راه و ترابری:رای مردم مهر تایید بر عملکرد عمرانی دولت نهم بود

رای بالای مردم به دکتر احمدی نژاد و انتخاب مجدد دولت نهم، در حقیقت مهر تاییدی بر عملکرد عمرانی و اقتصادی این دولت بود.

حمید بهبهانی وزیر راه و ترابری با بیان این مطلب و با اشاره به اینکه رئیس جمهور، رئیس هیئت وزیران است و بر عملکرد وزرای خود نظارت کامل دارد، افزود: در واقع مردم به عملکرد عمرانی و اقتصادی مثبت دولت نهم رای دادند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت دولت نهم در چهار سال اخیر، به واقع پربار و مثمر ثمر بود، به طوری که عده ای از معاندین نظام و این دولت سعی در کم رنگ کردن آثار پروژه ها و فعالیت های عمرانی و اقتصادی داشتند که خوشبختانه موفق نشدند.

وزیر راه و ترابری که با خبرگزاری فارس گفت و گو می کرد ادامه داد: مردم خود بر تمامی اوضاع جامعه آگاهند و با این سیاه نمایی ها به هیچ عنوان از راه و مسیر اصلی خود که همانا حرکت در جهت اعتلای نظام جمهوری اسلامی و پشتیبانی ولایت فقیه است، خارج نخواهند شد.

بهبهانی تاکید کرد: شخص رئیس جمهور در آخرین سخنرانی خود بسیاری از پروژه ها و فعالیت های عمرانی انجام شده در دولت نهم را نام برد و مردم نیز بر انجام این امور آگاهی دارند.

وزیر راه و ترابری، گفت: پروژه ای مانند اتمام پل شهید کلانتری بر روی دریاچه ارومیه، اجرای راه آهن شیراز- اصفهان، و هزاران پروژه عمرانی دیگر در کشور انجام شد.