آرشیو یکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۹۳۸۵
شهرستان ها
۱۱

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی کردستان:70 درصد جمعیت استان کردستان صاحب سهام عدالت شدند

سنندج - خبرنگار کیهان:

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان کردستان گفت تا پایان مرحله چهارم طرح واگذاری سهام عدالت 960 هزار و 266 نفر از استان کردستان معادل 70 درصد از جمعیت این استان مشمول دریافت سهام عدالت شدند.

کیومرث امیری افزود: تا پایان مرحله چهارم از مراحل 13 گانه طرح واگذاری سهام عدالت برای 975 هزار و 752 نفر از جمعیت استان که مشمول دریافت سهام عدالت شده اند برگه های فراخوان صادر شده است که 568 هزار و 648 نفر از این افراد در شرکت های تعاونی سهام عدالت شهرستان محل سکونت خود ثبت نام کرده اند.

وی گفت: در مرحله اول که افراد تحت پوشش 3 نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و بسیج را شامل می شود، برای 229 هزار و 949 نفر برگه فراخوان سهام عدالت صادر شده و در مرحله دوم برای روستاییان و عشایر استان

472 هزار و 591 نفر برگه فراخوان سهام عدالت صادر شده و در مرحله سوم برای شاغلین دستگاه های اجرایی و بازنشستگان کشوری و لشگری و تامین اجتماعی 223 هزار و 539 نفر برگه فراخوان دریافت سهام عدالت صادر شده و در مرحله چهارم برای ایثارگران 31 هزار و 673 برگه فراخوان سهام عدالت صادر شده است.

دبیر ستاد طرح واگذاری سهام عدالت افزود: در ادامه شناسایی افراد مشمول سهام عدالت در مراحل 13گانه طرح واگذاری سهام عدالت برای 2514 نفر برگه های فراخوان سهام عدالت صادر شده است که پیش بینی می شود تا پایان امسال کار شناسایی تمامی مشمولین سهام عدالت استان به پایان برسد.

وی در پایان گفت: بیش از 94 میلیارد ریال سود سهام عدالت به مشمولین روستایی و عشایری که درسال 86 صاحب سهام عدالت شدند پرداخت شد.