آرشیو شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۹۳۹۰
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

دستورالعمل اسرائیل برای راه اندازی خانه های تیمی

یک خبرنگار صهیونیست پس از انجام فعالیت های پیش بینی شده در عرصه انتخابات ایران، از کشور گریخت.

به گزارش سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، خبرنگار روزنامه جروزالم پست که در پوشش خبرنگار خارجی به ایران آمده بود، موفق شد سالم از ایران خارج شود. نامبرده در پوشش خبرنگار چند شبکه کار می کرد.

فرار این عنصر صهیونیست در حالی است که به تازگی یک تیم عملیات تروریستی که با سرویس های بیگانه مرتبط بودند و قصد اقدامات تخریبی علیه انتخابات داشتند، توسط ماموران وزارت اطلاعات دستگیر شدند.

سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در عین حال از عناصر برپاکننده اغتشاش ها و تشنج های خیابانی خواست شبکه های زیرزمینی برپا کنند. این سایت از خانه های تیمی به عنوان «هسته های مقاومت!» یاد کرد و به عناصر ضدانقلاب پیغام داد: مبارزات را سازماندهی کنید. هسته هایی را در محلات ایجاد کنید که دارای یک یا دو رابط مشخص باشند. محل قرارها را در این هسته ها با هم هماهنگ کنید.

این سایت صهیونیستی می افزاید: در آن هسته ها شعارها را تعیین کنید، شعارهایی که در کنار رنگ و بوی مذهبی بتواند افق مطالبات را بالاببرد مانند لغو حجاب و آزادی دستگیرشدگان. برای نیروهای حکومتی ناامنی درست کنید. آنها را «دشمن» معرفی کنید و بگویید مبارزه با دشمن، بحثی اخلاقی نیست