آرشیو شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۹۳۹۰
اخبار کشور
۳

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: قلب مردم و مراجع از آشوب های اخیر جریحه دار است

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امروز قلب مراجع تقلید و مردم از آشوب های اخیر در کشور جریحه دار شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری پنج شنبه شب گذشته در شانزدهمین سالگرد آیت الله العظمی گلپایگانی که در مسجد اعظم حرم مطهر حضرت معصومه«س» برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: آیت الله العظمی گلپایگانی از شخصیت هایی بود که نمی توانیم همه ابعاد وجودیش را برای مردم بازگو کنیم.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: در مبارزات با رژیم پهلوی نیز آیت الله گلپایگانی همیشه یار و یاور امام خمینی بودند و زمانی که امام به کشور ترکیه تبعید شدند، وی در مسجد اعظم سخنرانی و این عمل شاه را محکوم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن محکوم کردن آشوب ها و اغتشاشات اخیر در کشور، اظهار داشت: امروز دشمنان اساس جمهوری اسلامی را هدف خود قرار داده اند. حوادثی که در کشور اتفاق افتاده است، قلب مراجع تقلید و مردم را جریحه دار کرده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه امروز دشمن از ایجاد آشوب در کشور احساس شادمانی می کند، اظهار داشت: دشمنان احساس کرده اند که توانسته اند در ایران در راستای پیشبرد اهداف خود موفقیت هایی کسب کنند که مردم باید هوشیارانه و آگاهانه توطئه های آنها را خنثی کنند.

وی ادامه داد: همه باید در حفظ نظام و انقلاب اسلامی کوشا باشیم و نگذاریم که بدخواهان و دشمنان انقلاب اهداف شوم خود را در کشور ایران اجرا کنند.