آرشیو یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۹۳۹۱
اخبار ورزشی
۱۳

محمد بنا: غایبین دیگر شانسی نخواهند داشت

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: کشتی گیران حاضر در انتخابی شرایط ایده آلی نداشته اما، به خواسته خود رسیدیم.

محمد بنا در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با این که آمادگی کشتی گیران شرکت کننده ایده آل نبود اما، آن چیزی که از مسابقات انتخابی لازم داشتیم را به دست آوردیم و مهره های خوب را شناسایی کردیم.

وی در مورد غایبان پرشمار مسابقات انتخابی گفت: کشتی گیران شاید دلایل مختلفی مثل آسیب دیدگی یا امتحانات دانشگاهی را مطرح کنند با این که چون می دانستند نتیجه نمی گیرند شرکت نکردند. کادر فنی وضعیت غایبین را بررسی می کند اما، آنها جز محمد فقیری دیگر شانسی برای ملی پوش شدن نخواهند داشت.

پیش از این فقیری از طریق هیات کشتی تهران اعلام کرده بود که آسیب دیده است که البته پزشک معتمد فدراسیون مدارک وی را بررسی خواهد کرد.

بنا همچنین ابراز داشت: شاید برخی نفرات دیگر هم دلیل موجه برای غیبت شان ارائه کنند اما، اگر نیازی به آنها نباشد، به اردو دعوت نخواهند شد. مثلا در 120 کیلو، هاشم زاده، بشین جی و زرین پور شرایط بهتری دارند و قاسم رضایی که شرکت نکرده، برای ما یک 96 کیلویی خوب بوده نه یک کشتی گیر 120 کیلویی، مجتبی باباجان زاده هم بین دو وزن 74 و 84 کیلوگرم در تردید مانده است و غایب بود. گیل نیرنگ هم در یکی دو سال اخیر حضور مستمری در اردوها نداشته و هر بار به دلایلی کنار بوده است.

وی در رابطه با عملکرد بیابانگرد و ریحانی و شکست محمد قربانی گفت: بیابانگرد و ریحانی خوب کار کردند و در فرصت زمان مناسبی که در اختیار داریم، در طول اردوها و تورنمنت ها باید خود را نشان دهند. اما، محمد قربانی در کرمانشاه حریف تمرینی ندارد و برادرش در اردوی تیم ملی جوانان است. او در اردوهای تیم ملی می تواند به شرایط بهتری نسبت به مسابقات انتخابی برسد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پایان گفت: کادر فنی به خواست خود در مسابقات انتخابی رسید و داشته های ما همین نفرات هستند از این پس زمان می برد تا این کشتی گیران را آماده کنیم و به برنامه ریزی و کار زیاد نیاز است.