آرشیو یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۹۳۹۱
حوادث
۱۵

فرمانده راهنمایی و رانندگی:50 راننده خطرناک به مراجع قضایی معرفی شدند

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی کشور از معرفی 50 راننده متخلف که اقدام به بوق زدنهای ممتد و حرکات خطرناک کرده بودند به مراجع قضایی خبر داد.

سرتیپ محمد رویانیان در گفتگو با مهر گفت: طی یک هفته گذشته بیش از 600 مورد تماس مردمی با پلیس داشتیم که از بوق زدنهای ممتد و حرکات پرخطر بعضی از رانندگان شکایت داشتند که پلیس تعداد 50 راننده را شناسایی و پس از تشکیل پرونده آنها را به مراجع قضایی معرفی کرد.

به گفته رویانیان در یک هفته گذشته به علت تجمعات و بی نظمی های خیابانی، پلیس راهنمایی و رانندگی متاسفانه از وظیفه اصلی خود دور مانده و به رفع گره های ترافیکی که بر اثر این تجمعات به وجود آمده بود پرداخت و همین موضوع باعث افزایش 20 درصدی تصادفات در تهران شده است.

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی کشور با اشاره به اینکه در این چند روز اخیر مردم از طریق 110 شکایات متعددی مبنی بر بوق زدن و حرکات پرخطر بعضی از رانندگان داشتند گفت: پلیس به این شکایات رسیدگی می کند و پس از بررسی افراد متخلف را به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد.

رویانیان اظهار داشت: پلیس به راحتی می تواند از طریق شماره پلاک خودروها، رانندگان متخلف را شناسایی کند و چنانکه تاکنون 50 تن از این رانندگان شناسایی شده اند.