آرشیو یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۹۳۹۱
اخبار کشور
۱۴

کاظمیان فر در گفتگو با فارس:

تکلیف انگلیس باید یکبار برای همیشه مشخص شود

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران با تاکید بر اینکه تکلیف انگلیس باید یکبار برای همیشه مشخص شود، گفت: دولت برای آخرین بار باید به سفیر انگلیس تذکر داده و اگر این تذکر لحاظ نشد، سفارتخانه انگلیس باید تعطیل شده و سفیر آن از کشور اخراج شود.

حسین کاظمیان فر دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران در گفتگو با فارس اظهار داشت: برخورد دوگانه دولت انگلیس از گذشته مشخص بوده و این کشور با نظریه»اختلاف بینداز و حکومت کن» در کار تمام کشورها دخالت می کند. وی با اشاره به اغتشاشات اخیر صورت گرفته در تهران و برخی شهرهای دیگر افزود: انگلیسی ها می خواستند از این اغتشاشات بهره برداری کرده و موج سواری کنند و فکر می کردند که پیروز میدان هستند، اما با شکست مواجه شدند. این فعال دانشجویی با بیان اینکه دولت انگلیس همیشه دو مسئله را در قبال ایران فراموش می کند، تاکید کرد: یکی بحث رهبری و جایگاه ایشان در نظام جمهوری اسلامی و دیگری مردم و بسیج مردمی است که نظام را از خودشان می دانند و انگلیسی ها همیشه این دو موضوع را فراموش می کنند و به همین دلیل همیشه با شکست مواجه می شوند.

کاظمیان فر با با اشاره به اینکه مردم با حضور در صحنه با تمام یاوه گویی ها و نقشه های دشمنان و استکبار مقابله می کنند، تصریح کرد: دولت هم نباید کوتاه بیاید و در دیپلماسی خود با دولت انگلیس باید با جدیت برخورد کند، زیرا این دولت چندبار امتحان خود را پس داده و هرگز نمی خواهد از رفتارهای خصمانه و دخالت جویانه خود در قبال ایران کوتاه بیاید. وی با تاکید بر اینکه تکلیف انگلیس باید یکبار برای همیشه مشخص شود، اضافه کرد: دانشجویان بسیجی استان تهران بر این باورند که دولت برای آخرین بار باید به سفیر انگلیس اخطار و تذکر داده و اگر دولت انگلیس این تذکر را لحاظ نکرد، جمهوری اسلامی باید سفارتخانه انگلیس را تعطیل کرده و سفیر آن را از کشور اخراج کند.