آرشیو چهارشنبه ۳ تیر ۱۳۸۸، شماره ۲۵۹۲
ورزش
۱۸

800 هزار دلار، رقم توافقی دو طرف است

تاپ مولر امروز جواب می دهد

گروه ورزش: تاپ مولر امروز به مسوولان باشگاه پرسپولیس جواب نهایی را می دهد تا در هر صورت حکم سرمربیگری به نام او یا لوکا پورزوویچ کروات، صادر شود.

اعضای هیات مدیره قرمزها در آخرین جلسه خود به این نتیجه رسیدند که اولویت برای معرفی سرمربی با کلاوس تاپ مولر باشد، اما به شرطی که این مربی آلمانی حاضر شود مبلغ پیشنهادی خود را کاهش دهد.

تاپ مولر در اولین مذاکره اش با عباس انصاری فرد، برای یک سال حضور در پرسپولیس خواهان دریافت مبلغ یک میلیون و 200 هزار دلاری شده بود، اما در جلسه دومش 200 هزار دلار به قرمزها تخفیف داد و حالامدیران پرسپولیس در انتظار یک تخفیف 200 هزار دلاری دیگر از این مربی هستند.

مدیر برنامه های تاپ مولر با تائید این خبر و اشاره به این موضوع که او از 2 کشور دیگر هم پیشنهاداتی دارد، تصریح کرد که تاپ مولر امروز تصمیم نهایی اش را خواهد گرفت.

چیزی که پرسپولیسی ها را به کوتاه آمدن دوباره کلاوس تاپ مولر از رقم پیشنهادی اش امیدوار کرده، رقم کمتری است که این مربی چندی پیش برای پذیرفتن هدایت تیم مس کرمان مطرح کرده بود.

به گزارش مهر، چندی پیش و پس از جدایی موقت پرویز مظلومی از باشگاه مس کرمان، مسوولان این باشگاه برای جذب یک مربی مطرح خارجی رایزنی هایی را با چند مربی انجام دادند که یکی از این گزینه ها تاپ مولر آلمانی بود. این مربی برای حضور در مس کرمان حتی پیشنهاد 650 هزار دلاری را پذیرفته بود، اما با بازگشت مظلومی، مسوولان این باشگاه کرمانی قید مذاکره با مولر و دیگر گزینه های خارجی را با چنین رقمی زدند.

از طرفی گفته می شود، تاپ مولر از همان ابتدا هم درخواستی 800 هزار دلاری را به مسوولان این باشگاه ارائه کرد، اما پس از چند روز اقامت در ایران و بازدید از امکانات باشگاه پرسپولیس رقم پیشنهادش را افزایش داد و به یک میلیون و 200 هزار دلار رساند.به هر حال امروز از بین کلاوس تاپ مولر و لوکا پورزوویچ یکی به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب می شود. انتخابی که بستگی به آری یا نه سرمربی آلمانی دارد.