آرشیو چهارشنبه ۳ تیر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۳۹۴
اخبار کشور
۳

احمدی مقدم در همایش عقیدتی سیاسی ناجا: عده ای با لشکرکشی خیابانی قصد مظلوم نمایی داشتند

همایش سراسری مسئولان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با حضور بیش از 700 نفر از اعضا در سالن کوثر ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد.

به گزارش برنا، سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی نیز خطاب به مسئولان عقیدتی سیاسی ناجا اظهار کرد: شما باید همراه با تقوا جریان شناس باشید تا بتوانید توطئه های دشمن را شناسایی کنید.

وی با اشاره به عملکرد هوشمندانه نیروی انتظامی در انتخابات ریاست جمهوری دهم افزود: این اقدام ما موجب شد تا به عدم رعایت بی طرفی و بی قانونی متهم نشویم.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: عده ای تلاش می کردند با لشکرکشی های خیابانی نقش قربانی و مظلوم را بازی و احساسات مردم را تحریک کنند اما نیروی انتظامی با چنین موضوعاتی هوشمندانه برخورد کرد.

فرمانده ناجا در ادامه با اشاره به این که از چند ماه قبل رسانه های بیگانه و بعضی رسانه های داخلی اقدام به جوسازی های لازم برای چنین پروژه ای (اغتشاشات) می کردند، افزود: حالابعد از این مسائل و کنترل اوضاع باید همه به فرمان مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا در خطبه های اخیر نماز جمعه تهران با دقت گوش و برای دیگران هم تشریح کنید و سخنان ایشان را سرلوحه کار خود قرار دهید.