آرشیو چهارشنبه ۳ تیر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۳۹۴
ورزشی
۵

معرفی بسکتبالیست های جهانی امروز مسافران نیوزیلند شنبه می روند

سرمربی تیم بسکتبال جوانان روز چهارشنبه با حذف سه بازیکن ترکیب اصلی این تیم را برای سفر به نیوزیلند و شرکت در پیکارهای جهانی معرفی می کند.

11 روز از آغاز آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم بسکتبال جوانان در تهران می گذرد. ظهر امروز (چهارشنبه) حساس ترین زمان این اردو و حتی کل اردوهای برگزار شده برای جوانان است. حذف 3 بازیکن و معرفی 12 نفر اعزامی به رقابت های جهانی 2009 آخرین اقدام محمدرضا نوری سرمربی تیم بسکتبال جوانان پیش از سفر به محل برگزاری مسابقات جهانی در نیوزیلند است.

محمد امجد، عماد سلمانی، رامین هنرمند، محمدرضا فلاحت، رامتین زارع شیرازی، امیر سامانی، فرهاد صبوری، محمد جمشیدی، فربد فرمان، سورن دیربوغوسیان، مرتضی عبدالله زاده، جاسم رضایی، مهدی شیرجنگ، محمد حسن زاده و ارسلان کاظمی بازیکنانی هستند که پس از پایان جلسه تمرینی صبح امروز از بین آنها ترکیب جهانی تیم بسکتبال جوانان معرفی می شود.

نهمین دوره مسابقات جهانی بسکتبال جوانان 12 تا 22 خردادماه در شهر «اوکلند» برگزار خواهد شد. تیم جوانان ایران که با تیم های آمریکا، فرانسه و مصر در گروه B این رقابت ها قرار گرفته است ساعت 5 بامداد شنبه هفته آینده تهران را به مقصد دبی ترک می کند تا از آنجا راهی اوکلند شود. البته سیدنی نیز دومین محل توقف این تیم پیش از رسیدن به مقصد نهایی است.

محمدرضا نوری (سرمربی)، علیرضا اثنی عشران (مربی) حمیدرضا گرامیان (سرپرست) و محمدرضا مشحون (رئیس سازمان تیم های ملی) تنها افرادی هستند که تیم بسکتبال جوانان را در سفر به محل برگزاری رقابت های جهانی همراهی می کنند.

پیش از این تیم بسکتبال جوانان ایران در مسابقات جهانی قبرس شرکت کرده بود.