آرشیو شنبه ۶ تیر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۳۹۶
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

به من عاجز کمک کنید!

عدم همراهی ملت با آشوبگران تروریست و شناسایی و دستگیری شماری از اغتشاشگران، باعث نگرانی در میان عناصر ضد انقلاب آشوبگر شده است.

یکی از همین عناصر که در اغتشاشات خیابانی دو هفته گذشته حضور فعالی داشته، با ارسال پیامی به ضد انقلاب مقیم خارج بر این نگرانی صحه گذاشت و خواستار روحیه بخشیدن اپوزیسیون مقیم خارج به عناصر به بن بست رسیده داخلی شد! سایت ضد انقلابی ایران گلوبال به نقل از این آشوبگر نوشت: امشب بر روی پشت بام تنها بودم. داد کشیدم «نترسید! نترسید! ما همه با هم هستیم». اما من نامرد هم بعد از چند دقیقه خسته، کمی ناامید و کمی ترسیده از روی بام پایین آمدم. سه شنبه دلم خالی شد وقتی دیدم تعداد مخالفان در هفت تیر کم شمار شده است. به خدا ما تلاشمان را کرده ایم. حالازمان بسیار بحرانی است. همرزمان ما در پشت جبهه! اگر نیازهای ما را نفرستید، باخته ایم. به ما روحیه بدهید. از چند نفر از رفقا شنیدم که ما نمی توانیم پیروز شویم. به ما انرژی بدهید. موفقیت ما را برای ما تکرار کنید، به ما روحیه بدهید(!)

این ضد انقلاب آشفته حال همچنین خواستار دعوت آشوبگران به «مبارزه ای کم یا بی هزینه!» شده و می نویسد: مثلا دعوت کنید پول هایمان را از بانک ها بیرون بکشیم. اعتصاب پرهزینه است. لطفا به ما ایراد نگیرید. ما هر چه در توان داشتیم گذاشته ایم. ما را درک کنید! نگذارید روحیه ما را خورد کنند. دولت ها و رسانه های غربی هم منفعل شده اند. اوباما نباید بی طرف بماند. ما در نقطه بحرانی قرار داریم.