آرشیو شنبه ۶ تیر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۳۹۶
اخبار کشور
۳

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: رای مردم به احمدی نژاد نتیجه خدمات 4ساله او بود

مردم ما ارزش خادم خود را می دانند و رای مردم به احمدی نژاد بویژه در نقاط محروم نتیجه خدماتی بود که در طول 4سال خدمت از خادم خود دیدند.

محمدحسین صفارهرندی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بیان مطلب فوق در جلسه شورای اداری استان زنجان افزود: پیشرفت هایی که در دولت نهم کسب شد نتیجه اعتماد مردم به دولت بود؛ اقداماتی که به هیچ وجه قابل مقایسه و اندازه گیری با قبل از انقلاب و همچنین دوره های گذشته نیست.

هرندی افزود: ضامن موفقیت احمدی نژاد بازگشت به ارزش ها و اصل انقلاب است. وی با بیان اینکه برخی در دوره های قبل می گفتند که برای پیشرفت کشور باید از ارزش انقلاب دور شد گفت: علاوه بر اینکه اعتقادات و ارزش های انقلاب به هیچ وجه مانع پیشرفت نیست بلکه پیشرفت های بسیاری که حاصل شده نتیجه همین اعتقادات و پایبندی به ارزش ها بوده است و این اتفاقات مثبت محصول اعتماد درست به انقلاب. بود.

صفارهرندی با بیان اینکه احمدی نژاد هنرش این بود که گفت: با تبعیت از ولی فقیه می توانیم کشوری پیشرفته داشته باشیم و آن دروغی را که می گفتند انقلاب موجب عقب ماندگی است برملاکرد و دیدیم که انقلاب و بازگشت به ارزش ها رمز موفقیت و پیشرفت کشور است.

هرندی با بیان اینکه در 4 سال گذشته التزام به دین نسبت به گذشته قوی تر بود گفت: علت عقب ماندگی و رکود کشور در دوره های قبل تردیدی بود که در برخی دل ها ایجاد شد.

صفارهرندی افزود: غربی ها از سال ها پیش اینطور جا انداخته بودند که هر قدر از زمان انقلاب دور شویم علاقه مردم به نظام و انقلاب کمتر خواهد شد و انقلاب توسط چند نفر سرپا مانده است ولی مردم با حضور خود در این انتخابات سیلی محکمی بر دشمنان نواختند و ثابت کردند پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

وی با اشاره به سفرهای استانی دولت گفت: سفرهای استانی دایره بسته دولت را درید و آن را در سطح کشور پراکنده کرد و این کار سخت خیلی شیرین تمام شد و چهار سال دوم برای رئیس جمهور و دولت چهارسالی پر از خدمت خواهد بود با چشمانی باز نسبت به نیازهای کشور و خدمات بسیاری که صادر خواهد شد.