آرشیو یکشنبه ۷ تیر ۱۳۸۸، شماره ۶۷۴۰
شهرستان ها
۱۵

رئیس دانشگاه پیام نور فارس: سایت دانشگاه پیام نور شیراز 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

شیراز-خبرنگاررسالت:

رئیس دانشگاه پیام نور فارس گفت: عملیات احداث سایت دانشگاهی پیام نور استان فارس با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در شهرک گلستان شیراز در حال احداث است.

علیرضا موغلی در گفتگو با خبرنگار افزود: با تامین اعتبارات لازم این پروژه بزرگ قبل از آغاز سال تحصیلی جدید به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: در سایت دانشگاه پیام نور همه امکانات مورد نیاز دانشجویان از جمله ساختمان های آموزشی، اداری، ورزشی، فرهنگی، کتابخانه، نمازخانه، سالن های ورزشی و آمفی تئاتر، اینترنت و... در نظر گرفته شده است.

موغلی اظهار داشت: تا اول شهریور ماه یک ساختمان 6 هزار و 600 متری دارای 44 کلاس درس و در مرداد ماه ساختمان سه هزار و 550 متری فرهنگی که محل قرار گرفتن کتابخانه، دفتر بسیج و سایر فعالیت های فرهنگی است و اول آذر ماه نیز یک ساختمان 4 هزار و 750متری را افتتاح خواهیم کرد.

وی خاطرنشان ساخت: در سال جاری بودجه عمرانی دانشگاه پیام نور کشوری شده و به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است.

وی ادامه داد: امسال سهم دانشگاه پیام نور استان فارس از بودجه عمرانی یک دهم بودجه مصوب مجلس شورای اسلامی است که این میزان اعتبار اکثرا در شهرستان های محروم استان هزینه خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور فارس تصریح کرد: در حال حاضر35 مرکز آموزشی پیام نوردر استان فارس فعال است که در آینده نزدیک این تعداد به 40 مرکز خواهد رسید.