آرشیو سه‌شنبه ۱۶ تیر ۱۳۸۸، شماره ۱۸۴۰
بانک و بیمه
۱۳

شعبه ساری بانک سرمایه افتتاح شد

گروه بازار پول- آیین گشایش شعبه ساری بانک سرمایه به منظور رفاه حال مشتریان مازندرانی با حضور جمعی از مسوولان، تجار، کسبه و اهالی محل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، دکتر ابوالحسنی در راستای افتتاح این شعبه با محور قرار دادن اصل مشتری مداری به عنوان یکی از مهم ترین اهداف، جلب رضایت و همگام با رشد شعب با فن آوری های بانکداری الکترونیکی و بهره برداری از سیستم های یکپارچه بانکی را از دلایل موفقیت بانک سرمایه دانست. وی در ادامه سرعت در ارائه خدمات در دو بعد فیزیکی و مجازی را شاخصه های دیگری دانست که بانک سرمایه توانسته است در زمینه مشتری مداری فراهم کند. وی تلاش و سرمایه گذاری گسترده بانک سرمایه در مقوله آموزش نیروها با به کارگیری جدیدترین متدهای کاری و الگوهای مشتری مداری را افزایش احترام به شخصیت مشتری دانست و از کلیه همکاران خواستار مشارکت جدی در پیشبرد اهداف و برنامه های بانک شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت بانکداری اسلامی و اینکه اصول بانکداری و اقتصاد اسلامی بر این است که باید تمام فعالیت ها و دادوستدها و معاملاتی که از طرف بانک انجام می گیرد، منطبق با یکی از عقود شرعیه مانند بیع، مضاربه، مزارعه، شرکت، جعاله و سایر عناوین شرعیه باشد بانک سرمایه را پیشرو در معاملات بانکداری اسلامی دانست.