آرشیو شنبه ۲۰ تیر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۰۷
حوادث
۱۵

پلیس راه برای برخی روزهای هفته جاری اعلام کرد انسداد 2 تونل و یک جاده در سه نقطه مختلف کشور

تونل آزادگان در محور اردبیل- پارس آباد، تونل شیرین سو در محور قزوین- رشت و محور ایلام- اسلام آباد غرب در برخی روزهای هفته جاری مسدود می شود.

بنابر اطلاعیه پلیس راه راهور ناجا تونل آزادگان در محور اردبیل- پارس آباد از ساعت 9 الی 17روزهای شنبه (امروز) و یکشنبه (فردا) به دلیل انجام عملیات تعمیر و مرمت سیستم روشنایی مسدود است.همچنین تونل شیرین سو در محور قزوین- رشت از ساعت 8 الی 16یکشنبه و دوشنبه هفته جاری به دلیل انجام عملیات تعمیر و مرمت سیستم روشنایی مسدود می شود.

براساس این اطلاعیه رانندگانی که قصد عبور از محورهای اردبیل- پارس آباد و قزوین- رشت را دارند در ساعات انسداد این تونل ها باید از کنارگذر آنها برای تردد استفاده کنند.

همچنین محور ایلام- اسلام آباد غرب از ساعت 14روز سه شنبه 23/4/87 الی 6 صبح روز چهارشنبه 24/4/87 به دلیل انجام عملیات انفجار و حذف نقطه حادثه خیز گردنه قلاجه مسدود می شود.

رانندگانی که قصد عبور از این محور را دارند باید از طریق محور ایلام- پل سیمره- اسلام آباد غرب یا ایلام- گیلانغرب- اسلام آباد غرب تردد کنند.

پلیس راه در پایان اطلاعیه خود آمادگی اش را برای پاسخگویی درباره وضعیت راه های کشور و امدادرسانی به هموطنان اعلام کرده و از آنان خواسته است برای این امور با تلفن 88255555 بطور شبانه روزی تماس بگیرند.