آرشیو یکشنبه ۲۱ تیر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۰۸
اخبار کشور
۳

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: سازمان کنفرانس اسلامی در شهادت بانوی مصری موضع بگیرد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شهادت بانوی محجبه مصری در دادگاه آلمان را بزرگ ترین فاجعه خواند و گفت: شهادت این بانو در واقع حمله به ارزش های اسلامی است.

به گزارش فارس، حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی با بیان این مطلب افزود: مصر باید این موضوع را جدی بگیرد تا شائبه بی تفاوتی دولت این کشور نسبت به مسائل مسلمانان و دفاع از اسلام به وجود نیاید.

وی اضافه کرد: سازمان کنفرانس اسلامی و سایر مجامع بین المللی نیز باید در این مورد عکس العمل نشان دهند و جلوی بی حرمتی های نژادپرستان علیه مسلمانان را بگیرند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر ضرورت اعلام انزجار مسلمانان از این اقدام فاجعه آمیز، تصریح کرد: همه کسانی که می توانند در صحنه ملی و بین المللی و همچنین از نظر سیاسی نقش آفرین باشند باید به صحنه بیایند و وظیفه دارند که جلوی این اهانت ها و حمله به اسلام را بگیرند.

رجبی شهادت این بانوی مصری را نمونه ای از نقض حقوق بشر دانست و گفت: این اقدام یک فاجعه انسانی و بین المللی است و تمام مجامع بین المللی که واقعا مدعی حمایت از مظلومان هستند باید این موضوع را به شدت پیگیری کنند و خواستار مجازات شدید کسی شوند که این بانوی محجبه مصری را به شهادت رسانده است.