آرشیو یکشنبه ۲۱ تیر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۰۸
اخبار کشور
۳

وزیر دفاع: وزیران سفرهای دور دوم دولت نهم را در استان ها بررسی می کنند

وزیر دفاع گفت: هریک از وزیران به عنوان نماینده ویژه دولت و در آستانه شروع سفرهای دور سوم، سفرهای دور دوم دولت نهم و پروژه های مصوب آنها را در استان های مختلف ارزیابی می کنند.

به گزارش فارس «مصطفی محمدنجار» دیروز در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی هرمزگان با بیان این مطلب افزود: در سفر وزیران به عنوان نماینده رئیس جمهور، میزان عملکرد مسئولان هر استان در راستای اجرا و اتمام پروژه ها، مورد سنجش قرار می گیرد تا دولت بتواند با استفاده از اطلاعات و آمار به دست آمده دور سوم سفرهای استانی خود را آغاز کند.

وی گفت: با آغاز فعالیت دولت دهم چهره مناطق مختلف کشور دگرگون و این مسئله تنها با همت مسئولان و تلاش پیگیر مدیران محقق می شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان با بیان اینکه تلاش های مسئولان و مقامات عالی هرمزگان دارای روند قابل قبولی است، گفت: باید از مسئولان هرمزگان به نحو شایسته ای قدردانی شود، زیرا که مسئولان این استان در راستای توزیع عدالت و اجرای پروژه های سفرهای دور اول و دوم هیئت دولت و بهره برداری از آنها، هرمزگان را در مقایسه با سایر استان های کشور در جایگاه ویژه ای قرار دادند.

مسکن مهر وارد مرحله جدیدی می شود

به گزارش فارس، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ظهر دیروز در آیین بهره برداری از پروژه 50 واحدی مسکن مهر کارگران آلومینیوم هامون با تقدیر از عملکرد مسئولان بخش مسکن هرمزگان گفت: دولت ساخت یک میلیون و 200 هزار پروژه مسکن مهر را در دستور کار قرار داده که در این راستا در هرمزگان از 39 هزار متقاضی ثبت نام شده تاکنون برای 27 هزار واحد مجوز ساخت صادر شده است.

مصطفی محمد نجار با بیان اینکه طرح مسکن مهر وارد مرحله نوینی می شود اظهار داشت: دولت در اتمام طرح مسکن مهر کمر همت بسته و امید است که تمام طرح های در نظر گرفته شده در مسکن مهر به بهره برداری برسند. همین خبرگزاری در خبر دیگری اعلام کرد دو مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در هرمزگان با حضور وزیر دفاع و استاندار هرمزگان و سایر مسئولان این استان به بهره برداری رسید. به گفته استاندار هرمزگان مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین که در جاده بندرعباس به بهره برداری رسیده بزرگ ترین مرکز معاینه فنی در نوع خود در سطح کشور است.