آرشیو دوشنبه ۲۲ تیر ۱۳۸۸، شماره ۶۷۵۰
سیاسی
۲

حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران: حضور گسترده مردم، توطئه براندازی نرم را نقش بر آب کرد

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: حضور گسترده مردم نقشه دشمنان نظام را که به دنبال براندازی نرم بود، نقش بر آب کرد.

به گزارش ایرنا، حسین فدایی دیروز در سخنانی در تبیین مواضع این تشکل سیاسی گفت: انتخابات 22 خرداد ناکارآمدی دموکراسی غربی را نشان داد و توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرد و وفاداری مردم به انقلاب و رهبری را به رخ دشمنان کشید. نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری سال 88 و حضور 85 درصدی مردم در پای صندوق های رای، مردمسالاری دینی را به نمایش گذاشت.

فدایی همچنین گفت: مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای از کودتای نرمی که از سوی عناصر منحرف شده طرح ریزی شده بود، عبور کردند.

نماینده تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات خاطر نشان ساخت: ملت بزرگوار ایران با حضور پرشکوه خود در انتخابات 22 خرداد از فتنه آتش فشان دشمنان عبور کرد.فدایی گفت: مهمترین عامل تحقق وحدت ملی پایبندی به قانون و تبعیت از رهبری است و باید پیوند امام و امت در جامعه حاکم باشد. دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در ادامه تبیین مواضع سیاسی این تشکل سیاسی گفت: ملت ایران با شرکت 85 درصدی خود در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیروزی های بزرگی را به ارمغان آوردند.

فدایی با اشاره به اینکه ملت ایران با شرکت گسترده در این انتخابات وفاداری به انقلاب و رهبری خط امام ثابت کردند، گفت: در این دوره، پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی نیز برای دشمنان نمایان شد. نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رای ملت بزرگ ایران، رای گفتمانی بود، گفت: ملت ایران به عدالت خواهی رای دادند و آن را مطالبه می کنند.