آرشیو دوشنبه ۲۲ تیر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۹۹
صفحه آخر
۱۶

چهره ها

«شاهرخ خان» از دانشگاه لندن دکترای افتخاری گرفت: دکترای افتخاری دانشگاه «بدفوردشایر» انگلیس به شاهرخ خان بازیگر سرشناس بالیوود اعطا شد. شاهرخ خان پس از دریافت این عنوان گفت: «به عنوان بازیگر جوایز متعددی تاکنون گرفته ام، اما کسب این دکترای افتخاری بالاترین افتخار است.»

حضور داستین هافمن در «نسخه بارنی»: با پیوستن ازموند پیک، مینی دریور و راشل لفور به پروژه سینمایی «نسخه بارنی» داستین هافمن همبازی هایش را در این فیلم شناخت. این فیلم یک اثر اقتباسی است که براساس رمانی از مورد سای ریچلر ساخته خواهد شد. «نسخه بارنی» راوی یک داستان سیاسی است که به زندگی پراضطراب و همراه با مسائل خاص از جمله بیماری آلزایمر بلونت بارنی پانوفسکی (گیاماتی) می پردازد که با مساله قتل یکی از بهترین دوستانش نیز روبه رو است.

آنتونیو باندراس به تئاتر برمی گردد: آنتونیو باندراس ستاره اسپانیایی هالیوود قصد بازگشت به صحنه تئاتر را دارد. او در حاشیه جشنواره کارلو وی واری اعلام کرد طی ماه های آینده با نمایش تئاتری با عنوان «زبرا یونانی» روی صحنه بازخواهد گشت. او در این باره گفت: «می خواهم به تئاتر برگردم، چون خاستگاه اصلی من آنجاست. من بیشتر از اینکه بازیگر سینما باشم، هنرپیشه تئاتر هستم.»