آرشیو یکشنبه ۲۸ تیر ۱۳۸۸، شماره ۶۷۵۵
سیاسی
۳

تاکید رئیس جمهور بر تامین آرامش زائران امام رضا(ع)

رئیس جمهور گفت: باید فضایی به وجود آوریم که زائران حضرت ثامن الحجج (ع) بتوانند در آرامش و امنیت خاطر به اعمال معنوی خود بپردازند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، آقای احمدی نژاد روز جمعه در نشست مشترک با مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در محل استانداری این استان، ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص روند پیشرفت و توسعه استان خراسان رضوی اظهار داشت: این استان به ویژه مشهد مقدس مرکز ایران و عالم است و همه مسئولان باید با اهتمام جدی و همدلی زمینه های آبادانی و توسعه هر چه بیشتر این استان را فراهم کنند. رئیس جمهور با اشاره به ضرورت تسریع در اجرای طرحها و پروژه های عمرانی بر ضرورت رفع مشکلات مردم این استان تاکید کرد.

احمدی نژاد همچنین در این جلسه بر بسترسازی برای آسایش زائران حرم رضوی تاکید کرد و گفت: باید فضایی به وجود آوریم که زائران حضرت ثامن الحجج (ع) بتوانند در آرامش و امنیت خاطر به اعمال معنوی خود بپردازند. رئیس جمهور همچنین با اشاره به مشارکت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور شما نمایندگان استان کمک شایانی به حل و فصل مشکلات استان با همکاری دولت می کند و همین امر باعث می شود که دولت بتواند در زمینه پیشرفت و آبادانی پایتخت معنوی ایران با شتاب بیشتری حرکت کند.

در این نشست، نمایندگان استان ضمن بیان نقطه نظرات خود پیروزی دکتر احمدی نژاد در دهمین دوره ریاست جمهوری را به وی تبریک گفته و از خدمات دولت نهم در راستای پیشرفت و آبادانی استان متبوع خود تقدیر و تشکر کردند.