آرشیو چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۱۶
شهرستان ها
۱۱

انتصا بات جدید درشهرستانها

اصفهان - خبرنگار کیهان: طی مراسمی با حضور جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج)، نماینده مردم برخوار و میمه در مجلس و جمعی از مسئولان شهرستان، حجت الاسلام حاج آقا علی بابامیر به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه برخوار معرفی و از زحمات مسئول سابق قدردانی شد.

بناب- خبرنگار کیهان: طی مراسمی فریدون نبی قدیم به عنوان مسئول جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب معرفی و از زحمات 10 ساله حبیب صدقی قدردانی شد.

گرگان- خبرنگار کیهان: در مراسمی با حضور و رئیس و جمعی از مسئولان سازمان جهاد کشارزی استان گلستان مهندس مصطفی لو به عنوان سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی معرفی گردید.

گفتنی است مهندس مصطفی لو پیش از این به عنوان کارشناس باغبانی در سازمان مشغول به خدمت بوده است، در پایان مراسم نیز از خدمات ارزشمند مهندس رضا جعفری قدردانی به عمل آمد.

¤ از سوی مدیرکل شیلات استان گلستان مهندس علیجان فخرالدین به عنوان نماینده شیلات برای حضور در جلسات کمیته تنظیم بازار موادپروتئینی سازمان بازرگانی استان معرفی شد.

ایوان غرب- خبرنگار کیهان: در جلسه شورای اداری شهرستان ایوان غرب علی جمالوندی از سوی اخباری معاون عمرانی استانداری ایلام به عنوان شهردار جدید ایوان غرب معرفی شد و از زحمات فراهانی شهردار سابق تقدیر به عمل آمد.

یاسوج- خبرنگار کیهان: در مراسمی با حضور مدیرکل دفتر سازمان بهزیستی کشور فضل الله اتابک به عنوان مدیرکل جدید سازمان بهزیستی استان معرفی و از خدمات جاودان سیر مدیرکل سابق تجلیل شد.