آرشیو یکشنبه ۴ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۱۹
اخبار کشور
۳

آقا تهرانی: هدف دشمن از حوادث اخیر حذف نقش ولایت فقیه است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف دشمن از دامن زدن به اغتشاشات اخیر تنها ضربه زدن به جریان اصولگرایی یا احمدی نژاد نیست بلکه هدف کمرنگ کردن نقش سرنوشت ساز ولی فقیه در نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین «مرتضی آقا تهرانی» جمعه شب گذشته در مراسم یادواره شهدا در مسجد جامع خیابان طالقانی قم گفت: کالبد شکافی رخدادهای پس از انتخابات نشان می دهد دشمن برای زیرسوال بردن اصل نظام بویژه اصل ولایت مطلقه فقیه توطئه کرده است.

وی با اشاره به جنجال تبلیغاتی رسانه ای غرب اظهار داشت: دشمنان از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را می کنند تا ولایت فقیه و شخص رهبر معظم انقلاب را نزد مردم بدبین سازند و آنها را وادار به اهانت به ساحت مقدس ولایت کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این فتنه تنها در بخش خاصی از کشور طراحی شد از مردم استان هایی که در این آشوبها نقشی نداشته اند تمجید کرد و گفت: شما یکبار دیگر با حضور گسترده خود در انتخابات وفاداری خود را به جمهوری اسلامی ثابت کردید.

آقاتهرانی با استناد به روایات مختلف اسلامی، فتنه را یک امتحان الهی دانست که خداوند بندگان خود را در معرض آن قرار می دهد تا در این آزمون امت واقعی اسلام شناسایی شوند.