آرشیو یکشنبه ۴ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۱۹
اخبار ورزشی
۱۳

رقابت های بین المللی بوسان تیم والیبال سایپا با شکست آغاز کرد

تیم والیبال سایپا نخستین مسابقه خود در رقابت های بین المللی بوسان کره جنوبی را دیروز(شنبه) با نتیجه سه بر دو به تیم «کپکو» کره جنوبی واگذار کرد.

در این مسابقه که حدود 2 ساعت به طول انجامید شاگردان فرید صائبی که تنها یک هفته است تمرینات جدی خود را آغاز کرده اند گیم های اول، چهارم و پنجم مسابقه را به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 19 و 15 بر 10 به حریف توپ گیر خود واگذار کردند و گیم های دوم و سوم را به ترتیب 25 بر 18 و 29 بر 27 به پیروزی رسیدند.

بازیکنان سایپا در حالی نخستین دیدار خود در این رقابت ها را به حریف کره ای خود واگذار کردند که نظری افشار و عندلیب روز خوبی را پشت سر نگذاشتند و در حد انتظار نبودند.

این در حالی است که خبرنگاران حاضر در سالن 12 هزار نفری»ساجیک«(محل برگزاری مسابقات) به شایستگی های بازیکنان ایرانی اذعان داشتند اما در مجموع کره ای ها عملکرد تیمی بهتری نسبت به سایپا از خود نشان دادند.

تیم والیبال سایپا در دیدار بعدی خود امروز(یکشنبه) به مصاف تیم هیوندای قهرمان لیگ کره جنوبی می رود.

نماینده ایران در رقابت های بین المللی والیبال کره جنوبی با تیم های هیوندای، ال. آی.جی و کپکو (کره جنوبی) همگروه است و در گروه دیگر این مسابقات پنج تیم سامسونگ، کال و ووری کپتال (کره جنوبی)، ژژیانگ (چین) و سنتوری (ژاپن) به رقابت می پردازند.