آرشیو یکشنبه ۴ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۱۹
شهرستان ها
۱۱

تماس های بی پاسخ!

با توجه به مراجعات مکرر مردم به شرکت گاز و بی اعتنایی مدیر گاز منطقه ایلام به خواسته های منطقی آنان و ناموفق بودن اهالی این منطقه از ملاقات با این مدیر که کمتر از یک سال است به این استان اعزام شده است ما را بر آن داشت تا در یک تماس تلفنی علل عدم توجه به خواسته های مردم را جویا شویم. حقیقتا باور نمی کردم که با اینگونه مدیری مردم نتوانند ملاقات داشته باشند و مشکلات خود را با وی در میان بگذارند. با توجه به اینکه در دولت عدالت محور نهم مردم به راحتی می توانند با مدیران دستگاه های دولتی ملاقات و مسائل خود را با آنان در میان بگذارند این نکته مبهمی بود که ذهنم را مشغول کرده بود. بعد از چند تماس تلفنی با دفتر جناب مدیر با جوابهای سربالای مسئول دفتر وی مبنی بر اینکه آقای مدیر جلسه دارند، آقای مدیر رفتند تهران، آقای مدیر وقت ندارند و... بالاخره با تلفن همراه ایشان بیش از چند بار تماس گرفتم ولی باز هم جوابی حاصل نشد.

این تماسها حدود 15روز ادامه پیدا کرد و مجبور شدم توسط پیامک به ایشان اطلاع دهم که بنده که یک روزنامه نگار هستم نمی توانم با جناب عالی تماس بگیرم مردم چه سختی هایی برای تماس با جناب عالی متحمل می شوند.

خلاصه بعد از گذشت یک هفته از ارسال پیامک روابط عمومی شرکت تماس برقرار کرد که آقای مدیر فرموده اند با شما تماس بگیرم. گفتم چرا ایشان جوابگوی مردم منطقه نیست؟ جواب داد ایشان جوابی ندارند به مردم بدهند.

کاشف به عمل آمد که جناب آقای مدیر گاز استان از طرفداران سرسخت کاندیدای ریاست جمهوری رقیب دولت عدالت محور بوده و بشدت از رای مردم ناراحت است و اینگونه پروژه تخریب دولت دهم را در استان ایلام کلید زده است!

ایلام- خبرنگارکیهان