آرشیو یکشنبه ۴ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۱۹
حوادث
۱۵

شکایت بهشتی، خاتمی و مهدی هاشمی از کیهان

وکیل مدافع سید محمد خاتمی، علیرضا بهشتی و مهدی هاشمی از احضار مدیران مسئول روزنامه های «ایران»، «کیهان» و مدیرعامل خبرگزاری «فارس» و سایت رجانیوز با شکایت موکلانش خبر داد.

سید محمود علیزاده طباطبایی در گفت وگو با ایسنا با بیان این مطلب، دلیل شکایت علیرضا بهشتی از روزنامه کیهان را چاپ مطالبی عنوان کرد که در آن وی به ارتباط با آمریکاییان متهم شده است.

طباطبایی ادامه داد: خبرگزاری فارس اقدام به درج خبری مبنی بر پرداخت رشوه از سوی استات اویل به مهدی هاشمی کرده بود که پرونده ای به اتهام نشر اکاذیب و افترا در شعبه اول دادسرای کارکنان دولت و رسانه برای این خبرگزاری مطرح رسیدگی است.

وی با اشاره به شکایت موکلش از روزنامه ایران و سایت رجانیوز گفت: این پرونده در شعبه دوم دادسرای کارکنان دولت و رسانه مطرح است و این دو رسانه اخباری مبنی بر دخالت مهدی هاشمی در اغتشاشات پس از انتخابات منتشر کرده بودند.

طباطبایی هم چنین به شکایت سید محمد خاتمی از روزنامه ایران اشاره کرد و گفت: روزنامه ایران در خبری مدعی شده بود که آقای خاتمی با آمریکاییان در مصر دیدار داشته است؛ درحالی که اصلاآقای خاتمی به مصر سفر نکرده است و پرونده مذکور در شعبه دوم دادسرای کارکنان دولت و رسانه مطرح است.