آرشیو یکشنبه ۴ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۱۹
حوادث
۱۵

حوادث کوتاه از کشور

کشف کالای قاچاق در همدان

ایسنا: ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی نیروی انتظامی همدان در حین کنترل خودروهای عبوری از یکدستگاه خودرو وانت تعداد قابل توجهی گوشی تلفن همراه قاچاق کشف و ضبط کردند.

پس از تشکیل پرونده مراتب برای اعمال قانون به شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالاو ارز تعزیرات حکومتی مستقر در گلوگاه شهید زارعی همدان ارجاع شد.

شعبه مذکور پس از بررسی اوراق و محتویات پرونده تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متهمان را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت مبلغ 188 میلیون و 648 هزار و 480 ریال جزای نقد در حق صندوق دولت محکوم کرد.

انهدام 9 باند قاچاق موادمخدر در بابل

بابل- خبرنگار کیهان: سرهنگ علی رستمی فرمانده نیروی انتظامی بابل گفت: با کشف 72 کیلوگرم انواع موادمخدر 9 باند قاچاق تهیه و توزیع موادمخدر در این شهرستان متلاشی و ضربات کاری بر پیکره این باندها وارد شد.

کشف عتیقه جات از مغازه تابلونویسی در اهر

تبریز- خبرنگار کیهان: ماموران نیروی انتظامی اهر از یک مغازه تابلونویسی 21 قطعه اشیاء گران قیمت و عتیقه جات با قدمت چند هزار ساله، کشف و ضبط کردند و دو نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

کشف یک کیلوگرم حشیش در تبریز

تبریز- خبرنگار کیهان: پلیس مبارزه با موادمخدر تبریز طی دو عملیات در «گل گشت» و «مارالان» این شهر، 7 نفر را دستگیر و یک کیلو و 200 گرم حشیش و نیز آلات استعمال مواد، کشف و ضبط کرد.

انهدام یک کارگاه تهیه و تولید تجهیزات ماهواره ای در شهریار

به گزارش فارس با تلاش ماموران نیروی انتظامی شهریار یک کارگاه تهیه و تولید تجهیزات ماهواره ای در سعیدآباد شهریار کشف و منهدم شد. در بازرسی از این محل تعداد 3 هزار و 225 دستگاه دیش، و 5 هزار متعلقات و سایر ماهواره کشف و تعداد چهار نفر به نام های یزدان، صفر، مصطفی و جواد دستگیر شدند.

معتادان 30 هکتار جنگل بویراحمد را سوزاندند

ایرنا: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: آتش سوزی اخیر که برخاسته از مواد مصرفی معتادان بود، 30 هکتار پوشش جنگلی روستای موردراز بویراحمد را سوزاند.

منصور صفرپور افزود: هنوز میزان خسارت وارده به جنگل ها و باغ ها در این آتش سوزی مشخص نشده است.