آرشیو یکشنبه ۴ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۱۹
تصویر روز
۱۰

بیش از 5400 اثر در دبیرخانه جشنواره آخرین منجی حمایت از تولید فیلم کوتاه با موضوع مهدویت

دبیر شورای هماهنگی جشنواره آخرین منجی گفت: 5407 اثر رسانه ای با موضوع مهدویت به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

محمد صادق افراسیابی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جشنواره آخرین منجی همزمان با جشنواره های مهدوی کشور (10مرداد) برگزار می شود، افزود:این جشنواره تخصصی رسانه ای در رشته های فیلم کوتاه، عکس، نماهنگ، موسیقی، گزارش های خبری، صوتی، تصویری و مکتوب برگزار می شود.

وی تدوین سند پژوهشی نیازسنجی مخاطبان در زمینه مهدویت را از برنامه های دبیرخانه جشنواره آخرین منجی برشمرد و افزود: برنامه های تولیدی در این زمینه براساس اولویت های مخاطبان خواهد بود.

دبیر شورای هماهنگی جشنواره آخرین منجی در ادامه گفت: 12 فیلم تلویزیونی و 25 اثر رادیویی در مرکز صوتی و تصویری جشنواره تولید شده است. وی افزود: انتشارات جشنواره نیز امسال آثار خود را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. افراسیابی اضافه کرد: پایگاه اینترنتی آخرین منجی نیز طراحی شده است.

وی با بیان اینکه جشنواره از فیلم نامه ها و پدیدآورندگان فیلم های کوتاه برتر حمایت می کند افزود: حمایت مالی برای تولید فیلم نامه و تولیدات بعدی سازندگان فیلم های برتر همچنین برگزاری دوره های تخصصی کوتاه مدت در دانشکده صدا و سیما به منظور ارتقای توان علمی برگزیدگان ازجمله این برنامه های حمایتی است. افراسیابی از آمادگی دبیرخانه جشنواره آخرین منجی برای برگزاری نشست های نقد و بررسی آثار جشنواره در همه رسانه های علاقه مند خبر داد و گفت: تعامل گسترده ای با شبکه های مختلف داخلی و بین المللی صدا و سیما در این زمینه صورت گرفته است.