آرشیو سه‌شنبه ۶ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۲۱
اخبار اقتصادی
۴

1100 شرکت داخلی و خارجی در نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان امروز با حضور وزیر تعاون، رئیس اتاق تعاون ایران، سفرای کشورهای مشارکت کننده و روسای کمیسیونهای عمران، صنایع و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران افتتاح می شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق تعاون ایران، نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با هدف توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی و جذب سرمایه گذاری های خارجی با حضور بیش از 820 شرکت داخلی و 280 شرکت خارجی از کشورهای ایتالیا، فنلاند، اتریش، انگلستان، آلمان، کره جنوبی، چین، امارات عربی متحده، مالزی و کانادا در فضایی به وسعت 70 هزار متر مربع از ششم تا نهم مردادماه برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه با همت اتاق تعاون ایران و با همکاری شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و حمایت سازمان توسعه تجارت با شعار «مقاوم، ارزان، سریع» برپا می شود.

گفتنی است نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان نسبت به سال گذشته رشد 40 درصدی شرکت کنندگان را در بر دارد.

براساس این گزارش: در طول برگزاری این نمایشگاه دو همایش صنعتی سازی انبوه سازان مسکن و ارتقای تجارت الکترونیک در بخش ساختمان و چند کارگاه آموزشی تخصصی صنعت ساختمان با حضور کارشناسان و متخصصان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.