آرشیو سه‌شنبه ۶ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۲۱
شهرستان ها
۱۱

عضویت 2 هزار نفر در مجمع خیرین سلامت کشور

نماینده خیرین سلامت کشور در سنندج با اشاره به تشکیل 53 هیات امنای مجمع خیرین سلامت گفت: دو هزار نفر در کشور عضو فعال این مجامع هستند.

محمد مقدم در آئین راه اندازی مجمع خیرین سلامت استان کردستان، ماموریت این مجامع را سازماندهی فعالیت ها و هدایت خیرین سلامت و تشویق آنان به این امر خداپسندانه اعلام کرد.

وی با بیان این که مجمع خیرین سلامت در تمام استان های کشور تشکیل شده است گفت: خیرین کشور ارقام قابل توجهی به توسعه خدمات بهداشتی درمانی کشور کمک کرده اند که جای قدردانی دارد.

محمد مقدم روی آوری مردم به طرف امور خیرخواهانه را بسیار خوب دانست و گفت: باید از این پتانسیل برای تشکیل مجامع قوی خیرین سلامت در سطح کشور تلاش کرد.

وی با اشاره به توسعه طرح های بهداشت و درمان در مناطق مختلف بخصوص مناطق محروم و مرزی، گفت: مجمع خیرین سلامت می تواند برای شتاب دهی به روند توسعه بخش بهداشت و درمان استانها نقش موثری ایفا کند.

در آیین راه اندازی این مجمع رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات گرانبهای خود بر مردمی کردن سلامت و مشارکت مردم در سلامت جامعه تاکید کرده اند و این نشان دهنده اهمیت موضوع است.

دکتر طیب قدیمی تحقق این امر را مستلزم همگانی کردن نهضت خیرین سلامت دانست و اظهار داشت تبیین سیاست های کمک های خیرین و هدایت و کارآمد شدن کمک خیرین سلامت یکی از ضروریات پیشرفت این نهضت است.

در پایان این مراسم دکتر قدیمی و مسیمر، روزچنگ، الله مرادی، سجادی، موسوی جم، امانی، آریانژاد، پوررضایی و خانم رحیمی به عنوان اعضای هیات امنای این مجمع در کردستان انتخاب شدند.