آرشیو چهارشنبه ۷ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۲۲
اخبار کشور
۱۴

با سخنان حسین شریعتمداری صورت گرفت تجلیل از جانبازان در موسسه کیهان

به مناسبت اعیاد شعبانیه و سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) مراسم تجلیل از مقام جانبازان و ایثارگران با حضور نماینده ولی فقیه در موسسه کیهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کیهان در این مراسم حسین شریعتمداری در سخنانی 8 سال دفاع مقدس را از جمله نسیم هایی دانست که در مسیر عده ای قرار گرفت و هر کس به فراخوار حال خود از آن بهره برد.

وی با تاکید بر اینکه «این نسیم همچنان می وزد»، گفت: امرز نیز آن عقبه ها وجود دارد. چون درگیری ما با دشمن اصلی که آمریکاست همچنان ادامه دارد و فقط میدان ها عوض شده است به طوری که اگر یک روز میدان جنگ فیزیکی بود و روز دیگر جنگ فرهنگی و یک روز هم هسته ای و امروز هم میدان جنگی که در برابرمان قرار دارد جنگ با فتنه ها و مبارزه با فضای غبارآلودی است که فتنه گران به راه انداخته اند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان تاکید کرد: در چنین شرایطی تشخیص حق از باطل مشکل می شود و فتنه از آنجا آغاز می شود که یک عده ای بر هوای نفس شان عمل می کنند به نحوی که یک مقداری از حق و یک مقداری هم از باطل می گیرند و به صورت التقاطی عمل می کنند اینجاست که افراد در تشخیص حق و باطل دچار مشکل می شوند.

شریعتمداری افزود: در چنین شرایطی راه نجات تنها چنگ زدن به ریسمان الهی و پیروی از رهبری امام گونه رهبر معظم انقلاب است که اگر چنین نشود در پرتگاه هایی فرو خواهیم افتاد که غیرقابل برگشت خواهد بود.

نماینده مقام معظم رهبری در موسسه کیهان در ادامه تاکید کرد: جانبازان و ایثارگران و خانواده شهدا در این میان وظیفه و مسئولیت بزرگی به دوش دارند اما در قدم اول باید خودمان را حفظ کنیم و در قدم بعدی از جامعه مان غبارزدایی کنیم.

مدیر مسئول روزنامه کیهان در پایان مراسم از جانبازان و ایثارگران حاضر در مراسم تجلیل و تقدیر کرد و گفت: تجلیل واقعی در نزد پروردگار محفوظ است و تجلیل ما از شما صرفا برای یادآوری منزلت شما در جامعه است.